Någon som läser här
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Någon som läser här

    Det var inte så mycket inlägg här.
  2. 1
    Någon som läser här Det var inte så mycket inlägg här.
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Nä,här va inte så mkt skrivet, synd... Hade hoppats på lite bra tips på hur hantera "syskonkärlek". Vi har ständiga konflikter mellan 5- och 7-åringen!! Ingen annan som blir GALEN av all rivalitet??!!;-)

    Mvh, Petra- http://mitthemmaliv.blogg.se/
  4. 2
    Nä,här va inte så mkt skrivet, synd... Hade hoppats på lite bra tips på hur hantera "syskonkärlek". Vi har ständiga konflikter mellan 5- och 7-åringen!! Ingen annan som blir GALEN av all rivalitet??!!;-)

    Mvh, Petra- http://mitthemmaliv.blogg.se/
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Jag har oxå problem med min 4 åriga dotter och hennes halvbror på 7,5 år som jämt kivas och slåss så fort de får tillfället..man vet inte vad man ska göra, man är där och förmedlar ibland låter man bli för att de ska lära sig lösa konflikten själv, men inget hjälps inte ens straff som hörnet har vi provat och nu, sitta en stund på rummet och man kommer inte ut förrän man har sagt förlåt, ja inget fungerar.
  6. 3
    Jag har oxå problem med min 4 åriga dotter och hennes halvbror på 7,5 år som jämt kivas och slåss så fort de får tillfället..man vet inte vad man ska göra, man är där och förmedlar ibland låter man bli för att de ska lära sig lösa konflikten själv, men inget hjälps inte ens straff som hörnet har vi provat och nu, sitta en stund på rummet och man kommer inte ut förrän man har sagt förlåt, ja inget fungerar.
  7. Anonym
    #4
    Det där känner jag igen. Jag har två döttrar på 5 och 3 år och de bråkar hela tiden. Vi håller på att bli helt knäckta som föräldrar. De är helt underbara när man särar på dem och gör egna saker med var och en av dem, men så fort de hamnar i samma rum blir det fula knep, fula ord, och elakheter:-( Sen finns det förstås stunder när det funkar bra och det är helt underbart, men de är inte så många. Tips någon? Vi börjar förstås undra vad vi gör fel...
  8. 4
    Det där känner jag igen. Jag har två döttrar på 5 och 3 år och de bråkar hela tiden. Vi håller på att bli helt knäckta som föräldrar. De är helt underbara när man särar på dem och gör egna saker med var och en av dem, men så fort de hamnar i samma rum blir det fula knep, fula ord, och elakheter:-( Sen finns det förstås stunder när det funkar bra och det är helt underbart, men de är inte så många. Tips någon? Vi börjar förstås undra vad vi gör fel...
  9. Anonym
    #5
    Jag har och det fortsätter år ut och år in...."Never ending stoooory!"...Nu är dom 13 och 14 och det är ett evigt tjafsande och en evig kamp...Jag blir tokig!
  10. 5
    Jag har och det fortsätter år ut och år in...."Never ending stoooory!"...Nu är dom 13 och 14 och det är ett evigt tjafsande och en evig kamp...Jag blir tokig!

Liknande trådar

  1. Någon som läser DI här?
    By -magnolia- in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-05, 12:16
  2. Någon som läser KY här?
    By lifv in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-07, 10:04
  3. Någon som läser Må Bra?
    By picar in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 11:06
  4. någon som läser på lhs?
    By Malin IGAF in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 21:31
  5. Någon som läser på LHS???
    By Mamma mamma in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-02, 14:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar