Vackra hus!
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Vackra hus!

    Vill bara visa två, i mina ögon, helt underbara hus, det i New Englandstil faller på läget och tyvärr planlösningen. Vi har hundar så en groventre med rejält utrymme är ett måste! Det andra faller på priset (och i viss mån läget men det skulle jag kunna ta om jag fick huset =) ) men ooo så fint jag tycker det är!

    Jag kan ta dem med inredning o allt =)

    http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt...63&view=Images
    http://www.maklarhuset.se/Images/Obj...KEPJ329LUH.jpg
  2. 1
    Vackra hus! Vill bara visa två, i mina ögon, helt underbara hus, det i New Englandstil faller på läget och tyvärr planlösningen. Vi har hundar så en groventre med rejält utrymme är ett måste! Det andra faller på priset (och i viss mån läget men det skulle jag kunna ta om jag fick huset =) ) men ooo så fint jag tycker det är!

    Jag kan ta dem med inredning o allt =)

    http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt...63&view=Images
    http://www.maklarhuset.se/Images/Obj...KEPJ329LUH.jpg
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2

    Ny länk!!

    Blev visst fel med den ena länken, gör ett nytt försök!

    http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt...63&view=Images
  4. 2
    Ny länk!! Blev visst fel med den ena länken, gör ett nytt försök!

    http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt...63&view=Images
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Säger bara.... "åååhhhhh"!
  6. 3
    Säger bara.... "åååhhhhh"!
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4
    det första var fint men det andra - med den nya länken - var förskräckligt. Enligt mig.
  8. 4
    det första var fint men det andra - med den nya länken - var förskräckligt. Enligt mig.
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Vilken ful öppen spis i vardagsrummet. Annars var ju allt väldigt nytt och fräscht.
  10. 5
    Vilken ful öppen spis i vardagsrummet. Annars var ju allt väldigt nytt och fräscht.
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    Lakevägenhuset är ju jättefint! Men ibland lite för vitt, men sen har de vågat göra ett riktigt mörkt kontor, verkligen läckert och genomtänkt allting.
  12. 6
    Lakevägenhuset är ju jättefint! Men ibland lite för vitt, men sen har de vågat göra ett riktigt mörkt kontor, verkligen läckert och genomtänkt allting.
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7

    den gillade jag

    huset också. Ser inget fult där.
  14. 7
    den gillade jag huset också. Ser inget fult där.
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    och tänka sig det var en av de få saker jag gillade med huset

    Fast iofs om jag hade fått göra om köket och måla om hela huset så kanske
  16. 8
    och tänka sig det var en av de få saker jag gillade med huset

    Fast iofs om jag hade fått göra om köket och måla om hela huset så kanske
  17. Medlem sedan
    Apr 2002
    #9
    Hus nr 1 känner jag igen, tror det varit med i någon inredningstidning. Båda husen ser väldigt fräscha ut och jag älskar stilen särskilt i hus nr 1 som är lite mer romantiskt.
  18. 9
    Hus nr 1 känner jag igen, tror det varit med i någon inredningstidning. Båda husen ser väldigt fräscha ut och jag älskar stilen särskilt i hus nr 1 som är lite mer romantiskt.
  19. Medlem sedan
    Sep 1998
    #10
    Vad komiskt det blir när mäklaren väljer att lägga ut bilder på lös inredning snarare än husets interiör. Kolla t ex närbilden på rosen, tvålen och handduken i badrummet på det första huset, där handfatet tom är ur fokus. Det blir lite löjligt!

    Men husen var helt ok! Härligt många kvadratmetrar. Hus 1 gillar jag mest och hade säkert blivit något jag hade trivts i (utan alla vita möbler, svulstiga ramar, mm )
  20. 10
    Vad komiskt det blir när mäklaren väljer att lägga ut bilder på lös inredning snarare än husets interiör. Kolla t ex närbilden på rosen, tvålen och handduken i badrummet på det första huset, där handfatet tom är ur fokus. Det blir lite löjligt!

    Men husen var helt ok! Härligt många kvadratmetrar. Hus 1 gillar jag mest och hade säkert blivit något jag hade trivts i (utan alla vita möbler, svulstiga ramar, mm )
  21. Medlem sedan
    Oct 2008
    #11
    Och jag tycker att spisen var grotesk. Sen var det inget vidare med takbjälkarna mitt i luften i vardagsrummet heller.
  22. 11
    Och jag tycker att spisen var grotesk. Sen var det inget vidare med takbjälkarna mitt i luften i vardagsrummet heller.
  23. Medlem sedan
    Aug 2002
    #12

    och smaken är ju bekant.....

    ......som baken
  24. 12
    och smaken är ju bekant..... ......som baken
  25. Medlem sedan
    Nov 2004
    #13
    Är inte det första ett "Blogghus"? Tycker mig känna igen det på flera sätt. Det var två fina hus men första hade ju ingen trädgård, kändes trist med öppen gräsmatta men det är ju relativt lätt att åtgärda.
  26. 13
    Är inte det första ett "Blogghus"? Tycker mig känna igen det på flera sätt. Det var två fina hus men första hade ju ingen trädgård, kändes trist med öppen gräsmatta men det är ju relativt lätt att åtgärda.
  27. Medlem sedan
    Feb 2006
    #14
    Tror det har varit med i ett inredningsreportage i ngn tidning faktisk...kanske är ett blogghus med-jag känner också igen det!
  28. 14
    Tror det har varit med i ett inredningsreportage i ngn tidning faktisk...kanske är ett blogghus med-jag känner också igen det!
  29. Medlem sedan
    Oct 2008
    #15
    Inte min
  30. 15
    Inte min
  31. Medlem sedan
    Aug 2002
    #16
    ?
  32. 16
    ?
  33. Medlem sedan
    Oct 2008
    #17
    Lite ordlek bara
  34. 17
    Lite ordlek bara
  35. Medlem sedan
    Jun 2001
    #18

    Gillar

    egentligen inte heller de där spisarna, men jag skulle kunna leva med den i det huset =)
    Gillar trappan i huset jättemycket, att den är delad i två med en avsats på mitten.
  36. 18
    Gillar egentligen inte heller de där spisarna, men jag skulle kunna leva med den i det huset =)
    Gillar trappan i huset jättemycket, att den är delad i två med en avsats på mitten.

Liknande trådar

  1. Vackra par?
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 11:20
  2. Åh, vad vackra de är!!!
    By pricilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-12-10, 18:01
  3. Två vackra att knulla tll...
    By Emmylou in forum Sex & erotik
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 10:57
  4. 3 vackra platser
    By Furiosa in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 19:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar