Måste testa...
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Måste testa...

    ... om sidan gått sönder eller något? Är det verkligen så att det inte lagts in några nya inlägg på flera veckor här?

    Ja, jag skall inte säga något - jag har inte varit så aktiv den senaste tiden. Det är mycket runt det mesta känner jag - och med julen i antågande blir det ju inte direkt bättre...

    Hoppas att ni alla mår bra, hursomhelst!

    Killarna är just nu rätt hostiga, så vi har vabbat ett par dagar - annars har vi faktiskt varit förvånansvärt friska i höst *peppar peppar*.

    De är otroligt trotsiga och busiga och rätt så påfrestande rätt så ofta för närvarande, så det är ingen barnlek att ha tre och ett halvtåriga tvillingar, det kan jag tala om...

    Idag har vi för övrigt bakat pepparkakor - något de hade oanade talanger på! Resultatet blev över förväntan!
  2. 1
    Måste testa... ... om sidan gått sönder eller något? Är det verkligen så att det inte lagts in några nya inlägg på flera veckor här?

    Ja, jag skall inte säga något - jag har inte varit så aktiv den senaste tiden. Det är mycket runt det mesta känner jag - och med julen i antågande blir det ju inte direkt bättre...

    Hoppas att ni alla mår bra, hursomhelst!

    Killarna är just nu rätt hostiga, så vi har vabbat ett par dagar - annars har vi faktiskt varit förvånansvärt friska i höst *peppar peppar*.

    De är otroligt trotsiga och busiga och rätt så påfrestande rätt så ofta för närvarande, så det är ingen barnlek att ha tre och ett halvtåriga tvillingar, det kan jag tala om...

    Idag har vi för övrigt bakat pepparkakor - något de hade oanade talanger på! Resultatet blev över förväntan!
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    hihi

    har tänkt det samma. Men det blir väl så när folk jobbar och så vidare.
    Återhämtasr mig från influensa och magsjuka samtidigt. Kul va.
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  4. 2
    hihi har tänkt det samma. Men det blir väl så när folk jobbar och så vidare.
    Återhämtasr mig från influensa och magsjuka samtidigt. Kul va.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Ja, det är rätt dött här inne. Hoppas kunna vara mer aktiv under julledigheten. Allt är så fokuserat på mina studier nu...Kram j
  6. 3
    Ja, det är rätt dött här inne. Hoppas kunna vara mer aktiv under julledigheten. Allt är så fokuserat på mina studier nu...Kram j
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4

    hej hej

    Jag har inte tid att skriva så ofta, men tittar gärna in här
    Hoppas att det är bra med er alla nu i juletider. Här är det (som vanligt) fullt upp. Denna veckan bjuder bl.a. på luciafirande med en lucia och en stjärngosse och senare samma dag är det julfest m jobbet! Samtidigt är jag dunderförkyld, så god natt gott folk, läser mer en annan dag!
    Lycka är en resa inte en destination.
  8. 4
    hej hej Jag har inte tid att skriva så ofta, men tittar gärna in här
    Hoppas att det är bra med er alla nu i juletider. Här är det (som vanligt) fullt upp. Denna veckan bjuder bl.a. på luciafirande med en lucia och en stjärngosse och senare samma dag är det julfest m jobbet! Samtidigt är jag dunderförkyld, så god natt gott folk, läser mer en annan dag!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Alla verkar vara mer eller mindre sjuka :-( Jag är just nu dunderförkyld och lillebror har feber. Linnea däremot har nog inte varit sjuk på över ett år förutom lite snor då och då. Vi ser fram mot en mysig jul. I jan är det dags för mig att börja jobba, hela 1 dag i veckan då sambon ska vara pappaledig med båda två hemma.
  10. 5
    Alla verkar vara mer eller mindre sjuka :-( Jag är just nu dunderförkyld och lillebror har feber. Linnea däremot har nog inte varit sjuk på över ett år förutom lite snor då och då. Vi ser fram mot en mysig jul. I jan är det dags för mig att börja jobba, hela 1 dag i veckan då sambon ska vara pappaledig med båda två hemma.
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    KRYA PÅ ER alla ni stackare som är sjuka.

    Kram j
  12. 6
    KRYA PÅ ER alla ni stackare som är sjuka.

    Kram j

Liknande trådar

  1. Sorry, måste testa en sak
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-16, 22:10
  2. Måste testa
    By Mia_m_2+Molly in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 14:23
  3. Ni måste testa...
    By -icka- in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 10:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar