Amaria!!!
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Amaria!!!

    Tack för jättetrevlig dag. Som vanligt när vi träffas går tiden fort. Hoppas vi ses snart igen. Vill gärna bjuda in er hem till mig.
    Kram
  2. 1
    Amaria!!! Tack för jättetrevlig dag. Som vanligt när vi träffas går tiden fort. Hoppas vi ses snart igen. Vill gärna bjuda in er hem till mig.
    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    ja jag håller med, det var verkligen kul att ses.
    ha en skön söndag och andra advent!
    Tjing!
  4. 2
    ja jag håller med, det var verkligen kul att ses.
    ha en skön söndag och andra advent!
    Tjing!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Så kul att ses! Hur gick det med vagnen hem?
  6. 3
    Så kul att ses! Hur gick det med vagnen hem?
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Tack själv! din kaka var dögod! Tack tack! Säg när så kommer vi och hälsar på!
    *kram*
  8. 4
    Tack själv! din kaka var dögod! Tack tack! Säg när så kommer vi och hälsar på!
    *kram*
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Ja du hehe... Inte bra alls faktiskt...
    Tur att Lea är så lugn och sov hela vägen för det var skitjobbbigt och surt i sinnet på vägen hem. hehe
    Trots att jag var försiktig så sprack däcket (!), på helgen är det omöjligt att få hjälp med sånt.
    Well. Vi beställer nya däck imorgon och ja idag gick vi och impulshandlade en svindyr kanonfin vagn. (Ahhh!!!) Helt galet, men vi firar pappans nya jobb... eller nåt. hehe
    Nu blir det att sälja denna vagn efter uppfixning och så vänta på den nya.

    Vagnlös är sååå drygt!

    Men jag skrattar åt min svettiga hemfärd nu sett i backspegeln.
    Jag som inte skulle ta bilen för köernas skull... hrmf hehe
  10. 5
    Ja du hehe... Inte bra alls faktiskt...
    Tur att Lea är så lugn och sov hela vägen för det var skitjobbbigt och surt i sinnet på vägen hem. hehe
    Trots att jag var försiktig så sprack däcket (!), på helgen är det omöjligt att få hjälp med sånt.
    Well. Vi beställer nya däck imorgon och ja idag gick vi och impulshandlade en svindyr kanonfin vagn. (Ahhh!!!) Helt galet, men vi firar pappans nya jobb... eller nåt. hehe
    Nu blir det att sälja denna vagn efter uppfixning och så vänta på den nya.

    Vagnlös är sååå drygt!

    Men jag skrattar åt min svettiga hemfärd nu sett i backspegeln.
    Jag som inte skulle ta bilen för köernas skull... hrmf hehe
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    Så typiskt!

    Men kul med en ny vagn! Vad blev det för någon?
  12. 6
    Så typiskt!

    Men kul med en ny vagn! Vad blev det för någon?
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    Det bidde en teutonia cosmo, svart.
    Vi lyckades få loss en på en gång - trots att det är lång leveranstid och den har nyss kommit till affärerna. Vi har inte alls funderat på att köpa just den vagnen, men så blev det nu, det kan vara mitt livs bästa impulsköp. hehe

    Jag hämtade den idag. tänk att en ny vagn kan göra en så glad. den verkar verkligen kanonfin!!! tjoho!
  14. 7
    Det bidde en teutonia cosmo, svart.
    Vi lyckades få loss en på en gång - trots att det är lång leveranstid och den har nyss kommit till affärerna. Vi har inte alls funderat på att köpa just den vagnen, men så blev det nu, det kan vara mitt livs bästa impulsköp. hehe

    Jag hämtade den idag. tänk att en ny vagn kan göra en så glad. den verkar verkligen kanonfin!!! tjoho!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar