Härlig födelsedag
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Härlig födelsedag

    Idag fyller Johanna äntligen 8 år! Eftersom hon är yngst i klassen hade hon kalas för klasskamraterna tillsammans med ett par kompisar redan i mitten av oktober, så vi slipper ordna något stort nu. Ett litet kalas med några kompisar som går i andra klasser har vi dock tänkt ha nästa helg, fast då håller vi det här hemma, fixar god mat och låter tjejerna titta på en bra film tillsammans.

    Idag har vi firat med presenter på sängen och god söndagsmiddag. Sen åkte vi till Liseberg för att kolla på julmarknaden där. Massor med folk eftersom det var bra väder (= uppehåll och runt noll grader) och ännu mera lampor. Liseberg är verkligen vackert julpyntat! Och Johanna gjorde succé hos Lisebergskaninerna med sin nya vita fuskpäls som var lika ullig som kaninerna. Ni må tro att det blev några gosiga kramar. *ler* Som extra bonus fick familjen även titta lite på dansuppvisningen i Lisebergshallen där bl.a. min dansgrupp uppträdde. Kul.

    Jag tror jag kommer ha en trött med glad åttaåring som somnar snabbt i kväll.
  2. 1
    Härlig födelsedag Idag fyller Johanna äntligen 8 år! Eftersom hon är yngst i klassen hade hon kalas för klasskamraterna tillsammans med ett par kompisar redan i mitten av oktober, så vi slipper ordna något stort nu. Ett litet kalas med några kompisar som går i andra klasser har vi dock tänkt ha nästa helg, fast då håller vi det här hemma, fixar god mat och låter tjejerna titta på en bra film tillsammans.

    Idag har vi firat med presenter på sängen och god söndagsmiddag. Sen åkte vi till Liseberg för att kolla på julmarknaden där. Massor med folk eftersom det var bra väder (= uppehåll och runt noll grader) och ännu mera lampor. Liseberg är verkligen vackert julpyntat! Och Johanna gjorde succé hos Lisebergskaninerna med sin nya vita fuskpäls som var lika ullig som kaninerna. Ni må tro att det blev några gosiga kramar. *ler* Som extra bonus fick familjen även titta lite på dansuppvisningen i Lisebergshallen där bl.a. min dansgrupp uppträdde. Kul.

    Jag tror jag kommer ha en trött med glad åttaåring som somnar snabbt i kväll.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Grattis på födelsedagen, Johanna! Ja, det får bli ett grattis i efterskott eftersom jag inte hunnit titta in tidigare idag. Det låter i alla fall som om födelsedagen var en riktig toppendag.

    Krama åttaårigen från oss!
  4. 2
    Grattis på födelsedagen, Johanna! Ja, det får bli ett grattis i efterskott eftersom jag inte hunnit titta in tidigare idag. Det låter i alla fall som om födelsedagen var en riktig toppendag.

    Krama åttaårigen från oss!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Tack för gratulationen.

    Jo, nog tror jag lilla damen var nöjd, alltid. Nu håller vi på att detaljplanera morgondagens kalas. Senaste budet är att de ska pyssla istället för att titta på film. Inte så förvånande egentligen, eftersom Johanna är en riktig liten pysseltjej.
  6. 3
    Tack för gratulationen.

    Jo, nog tror jag lilla damen var nöjd, alltid. Nu håller vi på att detaljplanera morgondagens kalas. Senaste budet är att de ska pyssla istället för att titta på film. Inte så förvånande egentligen, eftersom Johanna är en riktig liten pysseltjej.
  7. Paddel
    #4
    GRATTIS I EFTERSKOTTT!!!!!!!
  8. 4
    GRATTIS I EFTERSKOTTT!!!!!!!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Tack tack! :-)
  10. 5
    Tack tack! :-)

Liknande trådar

  1. Härlig härlig aktiv lördag!! :-))
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 05:36
  2. Min födelsedag...
    By LitenMellanStor in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-20, 09:40
  3. Min födelsedag i dag
    By kizze66 in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 16:47
  4. Födelsedag!!!
    By gnutten in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 21:41
  5. Födelsedag!
    By gunsan in forum _03 Vårbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar