En kul historia!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    En kul historia!

    Emma är ju envisast av envisast och har bl.a nu efter 3 månaders "kamp" på dagis lärt sej att tacka för maten.En dag kunde hon det bara och personalen har satt guldstjärna i almanackan för det var en stor händelse att hon plötsligt kunde. Eller kunde och kunde,VILLE var det väl mera som det handlade om i hennes fall.

    Vi var till "stormarknaden" (med åländska ögonmått)häromkvällen och handlade mat,fastnade i lekrummet och utanför ser vi en tjej i samma ålder som blir nedlyft från kundvagnen av sin pappa. Tjejen blir otroligt arg och frustrerad på sin pappa och skriker att hon kan SJÄLV och sen börjar den långa proceduren med att hon ska klättra tillbaka för att sen SJÄLV kunna ta sej ur kundvagnen.

    Emma såg allt detta och man såg hur kugghjulen började snurra i hennes huvud,ögonen var fullt koncentrerade på flickan som klättrade och Emma satt helt knäpptyst. Jag tyckte ju det var oerhört komiskt att se båda tjejerna

    När flickan och pappan tillslut var klara och gått ut därifrån vände sej Emma mot mej och sa "Mamma,hon där flickan var ju precis likadan som jag" och jag kunde ju bara instämma i det!

    Kul då de har lite självinsikt minsann
  2. 1
    En kul historia! Emma är ju envisast av envisast och har bl.a nu efter 3 månaders "kamp" på dagis lärt sej att tacka för maten.En dag kunde hon det bara och personalen har satt guldstjärna i almanackan för det var en stor händelse att hon plötsligt kunde. Eller kunde och kunde,VILLE var det väl mera som det handlade om i hennes fall.

    Vi var till "stormarknaden" (med åländska ögonmått)häromkvällen och handlade mat,fastnade i lekrummet och utanför ser vi en tjej i samma ålder som blir nedlyft från kundvagnen av sin pappa. Tjejen blir otroligt arg och frustrerad på sin pappa och skriker att hon kan SJÄLV och sen börjar den långa proceduren med att hon ska klättra tillbaka för att sen SJÄLV kunna ta sej ur kundvagnen.

    Emma såg allt detta och man såg hur kugghjulen började snurra i hennes huvud,ögonen var fullt koncentrerade på flickan som klättrade och Emma satt helt knäpptyst. Jag tyckte ju det var oerhört komiskt att se båda tjejerna

    När flickan och pappan tillslut var klara och gått ut därifrån vände sej Emma mot mej och sa "Mamma,hon där flickan var ju precis likadan som jag" och jag kunde ju bara instämma i det!

    Kul då de har lite självinsikt minsann
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    sötnosar

    vilken gullig historia
    visst har dom huvudet på skaft alltid våra små busungar *ler*
    kramar
  4. 2
    sötnosar vilken gullig historia
    visst har dom huvudet på skaft alltid våra små busungar *ler*
    kramar

Liknande trådar

  1. Min historia
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 12:56
  2. En bra historia
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 11:21
  3. Min historia .
    By Tovi in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-08, 12:15
  4. Historia om sex
    By bambuu in forum Sex & erotik
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-09-16, 21:21
  5. Söt historia
    By Ullis m Edvin_Vilmer in forum _0606 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 14:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar