Skryt...
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Skryt...

    SOm jag sa tidigare så är ju Isac med i Livet i Fagervik. Efter att ha följt serien slaviskt så kom han nu äntligen i måndags, näst sista programmet. Han kommer även att vara med i nästa, då har han en replik också
    Han var SÅÅ stolt när han såg det, och jag var väl smått hysterisk
    Jag försökte kalla honom för tv-stjärna, men då upplyste han mig om att: "Så mycket har jag inte varit i tv mamma, att jag är nån tv-stjärna" Nåja, han har ju iallfall båda fötterna på jorden.
    Om någon vill se, så kan ni göra det här:
    http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1332052
    Vill ni inte tiita på hela så är tiderna för hans scener 23.15 och 28.42

    Hoppas ni mår bra allihop!
  2. 1
    Skryt... SOm jag sa tidigare så är ju Isac med i Livet i Fagervik. Efter att ha följt serien slaviskt så kom han nu äntligen i måndags, näst sista programmet. Han kommer även att vara med i nästa, då har han en replik också
    Han var SÅÅ stolt när han såg det, och jag var väl smått hysterisk
    Jag försökte kalla honom för tv-stjärna, men då upplyste han mig om att: "Så mycket har jag inte varit i tv mamma, att jag är nån tv-stjärna" Nåja, han har ju iallfall båda fötterna på jorden.
    Om någon vill se, så kan ni göra det här:
    http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1332052
    Vill ni inte tiita på hela så är tiderna för hans scener 23.15 och 28.42

    Hoppas ni mår bra allihop!
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2
    Nu har jag kikat! Skoj
    va duktig han är...det är väl din lilla lintott då som är stjärnan ?
    Det är klart att du skall vara stolt : )
  4. 2
    Nu har jag kikat! Skoj
    va duktig han är...det är väl din lilla lintott då som är stjärnan ?
    Det är klart att du skall vara stolt : )
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Nedrans

    Vår vanliga dator är trasig och jag lyckas inte titta på filmen i den här usla saken (en liten gammal bärbar). Men vi får ju tillbaka den nåbgån (förhoppningsvis )och då får jag titta. Låter som att han inte låter det stiga sig åt huvudet i alla fall.
  6. 3
    Nedrans Vår vanliga dator är trasig och jag lyckas inte titta på filmen i den här usla saken (en liten gammal bärbar). Men vi får ju tillbaka den nåbgån (förhoppningsvis )och då får jag titta. Låter som att han inte låter det stiga sig åt huvudet i alla fall.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Du får titta ikväll

    så får du se honom
  8. 4
    Du får titta ikväll så får du se honom
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5

    Nu lyckades jag!

    Gick in en annan väg. Vet inte varför den inte ville. Vad söt han är!! Ska se om jag kan få tv:n ikväll och titta. Det var lite hackig bild på den här gamla datorn, typ varannan ruta visades Förstår att både du och han är stolta!!
  10. 5
    Nu lyckades jag! Gick in en annan väg. Vet inte varför den inte ville. Vad söt han är!! Ska se om jag kan få tv:n ikväll och titta. Det var lite hackig bild på den här gamla datorn, typ varannan ruta visades Förstår att både du och han är stolta!!
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6

    Vad roligt!

    Kan tänka mig att ni är både stolta och glada för hans skull
    Fin han är
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  12. 6
    Vad roligt! Kan tänka mig att ni är både stolta och glada för hans skull
    Fin han är
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7

    Jag tittade!

    Vilket mankemang för att få tyst och TV:tid klockan åtta i det här hemmet Därför det aldrig blev att jag följde den från början, men det verkar ju vara en jättebra serie! Ska nog kolla den på nätet, när vi fått tillbaka vanliga datorn/köpt ny. Vad duktig han var!!! Jag var så inne i serien så min man petade på mig och sa "Var det där killen du skulle titta på?" Javisst ja!!
  14. 7
    Jag tittade! Vilket mankemang för att få tyst och TV:tid klockan åtta i det här hemmet Därför det aldrig blev att jag följde den från början, men det verkar ju vara en jättebra serie! Ska nog kolla den på nätet, när vi fått tillbaka vanliga datorn/köpt ny. Vad duktig han var!!! Jag var så inne i serien så min man petade på mig och sa "Var det där killen du skulle titta på?" Javisst ja!!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Ja det är inte lätt....

    att se på tv kl. 20,00. Nu har ju vi tittat hela familjen, men det är kaos här när barnen ska vara helt klara kl. 20, för att kunna lägga sig direkt när den slutar.
    Ja serien är faktiskt rätt kul. Johan i huvudrollen är så underbart stel
    Gissa om jag blev förvånad när Isac utan att blinka bara klev fram och gjorde scenen, klart på 3 tagningar..., jag var supernervös för att det skulle bli för svårt och att allt folk på plats skulle bli otåliga och irriterade, men det behövde jag visst inte oroa mig för.
  16. 8
    Ja det är inte lätt.... att se på tv kl. 20,00. Nu har ju vi tittat hela familjen, men det är kaos här när barnen ska vara helt klara kl. 20, för att kunna lägga sig direkt när den slutar.
    Ja serien är faktiskt rätt kul. Johan i huvudrollen är så underbart stel
    Gissa om jag blev förvånad när Isac utan att blinka bara klev fram och gjorde scenen, klart på 3 tagningar..., jag var supernervös för att det skulle bli för svårt och att allt folk på plats skulle bli otåliga och irriterade, men det behövde jag visst inte oroa mig för.
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    Japp, lintotten e min stjärna.

  18. 9
    Japp, lintotten e min stjärna.
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Tack!

    Ja, jag tycker ju givetvis att han e duktig och finast, och jag är inte ett dugg partisk
  20. 10
    Tack! Ja, jag tycker ju givetvis att han e duktig och finast, och jag är inte ett dugg partisk

Liknande trådar

  1. Skryt, skryt, skryt
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2010-06-23, 07:52
  2. Skryt!
    By rubyblue in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-05-16, 06:26
  3. Skryt
    By melkev in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 10:24
  4. skryt skryt -not
    By ia-fia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 19:18
  5. Skryt!
    By tårtmamman in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar