Då var det dax...
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Då var det dax...

    Vi har bestämt oss för en trea. =) Ja e superglad eftersom jag längtat hur länge som helst. Men jag måste erkänna att det känns lite läskigt sammtidigt!
    Hoppas iaf på att få vara med i denna ankomstgrupp. Om vi nu lyckas (mannen jobbar på annan ort för tillfället, men jag tror att ÄL kommer att vara precis samma dag han kommer hem).
    Ha det bra allihop och lycka till! =)
    MammaMima på Landet

    Hand by MiMA


    ♥UFFE♥ADAM♥ELIAS♥INEZ♥
  2. 1
    Då var det dax... Vi har bestämt oss för en trea. =) Ja e superglad eftersom jag längtat hur länge som helst. Men jag måste erkänna att det känns lite läskigt sammtidigt!
    Hoppas iaf på att få vara med i denna ankomstgrupp. Om vi nu lyckas (mannen jobbar på annan ort för tillfället, men jag tror att ÄL kommer att vara precis samma dag han kommer hem).
    Ha det bra allihop och lycka till! =)
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Hej
    Tack för lyckönskningen, jag kommer behöva all tur i världen för att lyckas känns det som.

    Hoppas maken hinner hem "i tid"
  4. 2
    Hej
    Tack för lyckönskningen, jag kommer behöva all tur i världen för att lyckas känns det som.

    Hoppas maken hinner hem "i tid"
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Hej!
    Åh, hoppas för din skull att det går bra nu då!
    Och att vi båda för stanna här.
    Det är lite läskigt när man planerar. Våra två första är inte lika planerade.
    Skickar en styrke kram iaf!!!
  6. 3
    Hej!
    Åh, hoppas för din skull att det går bra nu då!
    Och att vi båda för stanna här.
    Det är lite läskigt när man planerar. Våra två första är inte lika planerade.
    Skickar en styrke kram iaf!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar