varför går tiden så fort?
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    varför går tiden så fort?

    något jag inte förstår är varför tiden går så fort när man har spädbarn. Både timmarna och dagarna susar förbi. Helt plötsligt är dom 2 månader..... kikar på listan och det blir bara fler och fler månader nedanför oss som kommer till.
    När vi väntade våra underverk så gick minsann tiden såååå långsamt. Det tycktes aldrig bli vår tur.

    hur sjutton funkar det?
  2. 1
    varför går tiden så fort? något jag inte förstår är varför tiden går så fort när man har spädbarn. Både timmarna och dagarna susar förbi. Helt plötsligt är dom 2 månader..... kikar på listan och det blir bara fler och fler månader nedanför oss som kommer till.
    När vi väntade våra underverk så gick minsann tiden såååå långsamt. Det tycktes aldrig bli vår tur.

    hur sjutton funkar det?
  3. mandelblomma
    #2
    Livets mysterium
    jag vill stoppa tiden i bland och ha dem så här gosigt små läääääänge till.
    Stoppade om min 12 åriga son i går när han sov och fattar ingenting :HUR kunde han bli så stor så här fort!?
  4. 2
    Livets mysterium
    jag vill stoppa tiden i bland och ha dem så här gosigt små läääääänge till.
    Stoppade om min 12 åriga son i går när han sov och fattar ingenting :HUR kunde han bli så stor så här fort!?
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Ja, tiden springer verkligen iväg...
    Då folk för ett tag sen började fråga vad vi skulle göra i jul så blev jag nästan lite småirriterad. Hur skulle jag kunna tänka på det, så långt fram?! Tycker nyss det var aug och tjejerna kom ju... Men, 4 mån går snabbt!
    Fast jag å andra sidan längtar tills de är ännu större och kan sköta sig lite mer själva och få lite utbyte och leka med storebror. Då tänker jag luta mig tillbaka och bli en riktig lattemorsa och bara sitta och titta på och njuta! Då har jag gjort mitt! :c) (Kommer det nånsin att ske!?...)
    Ulrika med Love 06111 och Klara & Hedda 080804
  6. 3
    Ja, tiden springer verkligen iväg...
    Då folk för ett tag sen började fråga vad vi skulle göra i jul så blev jag nästan lite småirriterad. Hur skulle jag kunna tänka på det, så långt fram?! Tycker nyss det var aug och tjejerna kom ju... Men, 4 mån går snabbt!
    Fast jag å andra sidan längtar tills de är ännu större och kan sköta sig lite mer själva och få lite utbyte och leka med storebror. Då tänker jag luta mig tillbaka och bli en riktig lattemorsa och bara sitta och titta på och njuta! Då har jag gjort mitt! :c) (Kommer det nånsin att ske!?...)

Liknande trådar

  1. Oj! Vad tiden går fort!
    By Kerstin83 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 16:46
  2. Tiden går så fort!
    By Karin m A & N in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 13:04
  3. tiden går fort!!
    By LuddesMamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 15:45
  4. Tiden går fort
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 11:32
  5. Oj vad tiden går fort...
    By sofan in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 16:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar