Smyger in och säger hej :)
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Smyger in och säger hej :)

    nej jag skall inte ha någon bebis...inte just nu iallafall utan jag smyger mig in lite i egenskap av värd och skall försöka "få igång" er lite, låter bra va?

    Nu är ni ju inte så många men jag hoppas att ni kommer få stanna och att ni kommer få en underbar ankomstgrupp
    Jessica m. Saga & Nora + Lovis
  2. 1
    Smyger in och säger hej :) nej jag skall inte ha någon bebis...inte just nu iallafall utan jag smyger mig in lite i egenskap av värd och skall försöka "få igång" er lite, låter bra va?

    Nu är ni ju inte så många men jag hoppas att ni kommer få stanna och att ni kommer få en underbar ankomstgrupp
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Hej
    Trevligt med en värd som sparkar igång oss. Jag hoppas få stanna här men å andra sidan har jag fått lämna två ankomstgrupper redan så...vi får väl se!
  4. 2
    Hej
    Trevligt med en värd som sparkar igång oss. Jag hoppas få stanna här men å andra sidan har jag fått lämna två ankomstgrupper redan så...vi får väl se!
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Jag håller tummarna för att du får stanna

    september är ju en så trevlig månad...eller ankomstgruppsmånad min lilla är ju faktiskt född i oktober men hon var beräknad till slutet av september (och när den här gruppen får sina bebisar...då fyller min "lilla" 4år...gaaah då är ju hon stor ju! )
  6. 3
    Jag håller tummarna för att du får stanna

    september är ju en så trevlig månad...eller ankomstgruppsmånad min lilla är ju faktiskt född i oktober men hon var beräknad till slutet av september (och när den här gruppen får sina bebisar...då fyller min "lilla" 4år...gaaah då är ju hon stor ju! )
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Jo vår äldsta dotter (16 år) är faktiskt född i början av september. Hon var beräknad till 19/8 men föddes inte förrän 6/9 så jag gick över 18 dagar!

    September är helt ok men nu när hon är så stor ser man en del nackdelar. Hon får vänta ett helt år längre än sina kompisar med att börja sommarjobba. Hon missar allt festande den sommaren hon fyller 18 år. Hon får ta körkort sent på året, dock innan vintern slagit till vilket är positivt.

    Finns säkert fler för/nackdelar!

    Annars är september alldeles utmärkt att få bebis så jag klagar inte om det blir så!
  8. 4
    Jo vår äldsta dotter (16 år) är faktiskt född i början av september. Hon var beräknad till 19/8 men föddes inte förrän 6/9 så jag gick över 18 dagar!

    September är helt ok men nu när hon är så stor ser man en del nackdelar. Hon får vänta ett helt år längre än sina kompisar med att börja sommarjobba. Hon missar allt festande den sommaren hon fyller 18 år. Hon får ta körkort sent på året, dock innan vintern slagit till vilket är positivt.

    Finns säkert fler för/nackdelar!

    Annars är september alldeles utmärkt att få bebis så jag klagar inte om det blir så!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Hej hej! Skönt att ha en värd som sparkar igång här!
    Hoppas vi blir många som får stanna! =)
  10. 5
    Hej hej! Skönt att ha en värd som sparkar igång här!
    Hoppas vi blir många som får stanna! =)
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Det hoppas jag med
  12. 6
    Det hoppas jag med
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    fast man börjar skolan 1år tidigare än sina kompisar som är födda 3månader senare (vi har kompisar som har jämngamla döttrar och småsyskonen är ju lite sotis nu när de stora skall börja skolan...undrar hur deras lilla tar att Lovis faktiskt kommer börja ett helt år innan henne )
  14. 7
    fast man börjar skolan 1år tidigare än sina kompisar som är födda 3månader senare (vi har kompisar som har jämngamla döttrar och småsyskonen är ju lite sotis nu när de stora skall börja skolan...undrar hur deras lilla tar att Lovis faktiskt kommer börja ett helt år innan henne )

Liknande trådar

  1. Smyger in och säger hej
    By 6:e bullen i ugnen in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-08-17, 08:49
  2. Smyger in och säger hej...
    By Fru_F in forum _0806 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 13:27
  3. Smyger in och säger hej:)
    By Kamomilla in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 23:28
  4. smyger in och säger hej:)
    By CHENOA in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 10:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar