julkortsfråga
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    julkortsfråga

    Försökte få till julkortsfotografering i helgen. Svårt att få alla barnen ok på en å samma bild... Skulle ni kunna hjälpa mig å säga er mening, vilket kort jag ska välja utav dessa 4:
    http://www.alltforforaldrar.se/galle...y.php?cat=1517

    Tack för er hjälp!
    Ulrika med Love 06111 och Klara & Hedda 080804
  2. 1
    julkortsfråga Försökte få till julkortsfotografering i helgen. Svårt att få alla barnen ok på en å samma bild... Skulle ni kunna hjälpa mig å säga er mening, vilket kort jag ska välja utav dessa 4:
    http://www.alltforforaldrar.se/galle...y.php?cat=1517

    Tack för er hjälp!
  3. jenlon
    #2
    Fina barn du har! Även om tjejerna ser lite besvärade ut så tycker ag bäst om närbilderna. Storebror är ju supergullig på det som heter julkort 2, så jag röstar på det!

    Och visst är det svårt, jag tog säkert 25 bilder i helgen. Inget är super men några ok, kan dock inte heller välja riktigt...
  4. 2
    Fina barn du har! Även om tjejerna ser lite besvärade ut så tycker ag bäst om närbilderna. Storebror är ju supergullig på det som heter julkort 2, så jag röstar på det!

    Och visst är det svårt, jag tog säkert 25 bilder i helgen. Inget är super men några ok, kan dock inte heller välja riktigt...
  5. mandelblomma
    #3
    sötnosar
    Skulle också välja ettan eller tvåan!
  6. 3
    sötnosar
    Skulle också välja ettan eller tvåan!
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Jättesöta kort på jättesöta barn! Jag skulle ha tagit ettan eller fyran
  8. 4
    Jättesöta kort på jättesöta barn! Jag skulle ha tagit ettan eller fyran
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Petig!

    De två första var fina men som julkort hade jag velat ha mer uppmärksamhet från alla tre. Samt så skulle jag vilja att fällen de sitter på syntes lika mycket på båda sidorna. Hmm förstår du hur jag menar?

    De två sista bilderna var mina favoriter men där hade jag velat ha liiite bättre skärpa.

    Fantastiskt söta barn har ni!
  10. 5
    Petig!

    De två första var fina men som julkort hade jag velat ha mer uppmärksamhet från alla tre. Samt så skulle jag vilja att fällen de sitter på syntes lika mycket på båda sidorna. Hmm förstår du hur jag menar?

    De två sista bilderna var mina favoriter men där hade jag velat ha liiite bättre skärpa.

    Fantastiskt söta barn har ni!
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6
    Tack alla snälla, men kan ni inte vara lite mera eniga?! :c)
    Har vart iväg till FortKort nu och gjort ett ex av varje för att se hur de blir tryckta så att säga.
    Håller med att närbilderna är lite roligare, men de är inte så skarpa för att de är tagna utan blixt i nåt slags manuellt mode där man måste vara blixtstilla annars så fångar den rörelsen och det blir suddigt... he-he, lättare sagt än gjort i detta fall...
    Jaja, vi får se då jag hämtar ut dem sen!
    Ulrika med Love 06111 och Klara & Hedda 080804
  12. 6
    Tack alla snälla, men kan ni inte vara lite mera eniga?! :c)
    Har vart iväg till FortKort nu och gjort ett ex av varje för att se hur de blir tryckta så att säga.
    Håller med att närbilderna är lite roligare, men de är inte så skarpa för att de är tagna utan blixt i nåt slags manuellt mode där man måste vara blixtstilla annars så fångar den rörelsen och det blir suddigt... he-he, lättare sagt än gjort i detta fall...
    Jaja, vi får se då jag hämtar ut dem sen!

Liknande trådar

  1. Ny julkortsfråga:
    By KAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 22:09
  2. Julkortsfråga
    By Maria med V & I in forum Värme & medkänsla
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 22:34
  3. Julkortsfråga (digitalt)
    By Sara in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 18:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar