Vad får era barn i julklapp?
_0405 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Vad får era barn i julklapp?

    Thora ska få en sådan här

    http://www.amazon.com/WowWee-Alive-L...8753634&sr=8-1

    samt en hello kitty ryggsäck med hello kitty flaska och hello kitty bestick. Hon älskar hello kitty!
  2. 1
    Vad får era barn i julklapp? Thora ska få en sådan här

    http://www.amazon.com/WowWee-Alive-L...8753634&sr=8-1

    samt en hello kitty ryggsäck med hello kitty flaska och hello kitty bestick. Hon älskar hello kitty!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Ååå vad söt! Sån vill jag med ha! (älskar mjukdjur... tur dottern också gör det för då kan jag hävda att de är till henne... *s*)

    Både Elias och Maja gillar Hello Kitty, men Maja är nog mer frälst än han. Hon ska få en pyjamas med Hello Kitty av oss och min mamma hittade en del kul saker när hon var i Kina.

    Elias får en bilbana av oss i julklapp som stor present. I julstrumpan får han spelet "fyra-i-rad" och under granen ett Fem myror-spel med siffror och ett Tv-spel där man kör bil. Han vill spela med sin far men de spelen är liksom inte riktigt gjorda för barn... Brädspel spelar vi mycket tillsammans så det ska bli kul med några nya.

    Maja (två och ett halvt) får förutom pyjamasen en mjukishäst, ett pussel med hästar och så ett fiske-spel i strumpan. Därtill håller jag på att göra en bondgård av kartong (målar skokartonger och skär ut för dörrar, inget avancerat). Vi funderade på att köpa en sån i trä men kom fram till att vi inte vet hur mycket den kommer användas. Känns onödigt att lägga trehundra på något som sedan bara står.
  4. 2
    Ååå vad söt! Sån vill jag med ha! (älskar mjukdjur... tur dottern också gör det för då kan jag hävda att de är till henne... *s*)

    Både Elias och Maja gillar Hello Kitty, men Maja är nog mer frälst än han. Hon ska få en pyjamas med Hello Kitty av oss och min mamma hittade en del kul saker när hon var i Kina.

    Elias får en bilbana av oss i julklapp som stor present. I julstrumpan får han spelet "fyra-i-rad" och under granen ett Fem myror-spel med siffror och ett Tv-spel där man kör bil. Han vill spela med sin far men de spelen är liksom inte riktigt gjorda för barn... Brädspel spelar vi mycket tillsammans så det ska bli kul med några nya.

    Maja (två och ett halvt) får förutom pyjamasen en mjukishäst, ett pussel med hästar och så ett fiske-spel i strumpan. Därtill håller jag på att göra en bondgård av kartong (målar skokartonger och skär ut för dörrar, inget avancerat). Vi funderade på att köpa en sån i trä men kom fram till att vi inte vet hur mycket den kommer användas. Känns onödigt att lägga trehundra på något som sedan bara står.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Det låter som bra klappar! Storebror får ett lego för hela slanten.
  6. 3
    Det låter som bra klappar! Storebror får ett lego för hela slanten.
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    Alice får...

    det här:
    http://www.target.com/Fun-Learn-Game...-7441646?AFID=[*AffiliateID*]&ref=tgt_adv_XSD10000

    En cd-skiva med Shakira (som hon är helt galen i)
    En prinsessklänning som jag har sytt
    Tingelingfilmen

    och så får hela familjen Singstar Abba och Singstar (det vanliga) till vårt Playstation 3. (Alice kan i stort sett alla abbalåtarna och är helt galen i filmen Mamma Mia) :-) Hon sjunger på "låtsas"engelska och är hur söt som helst :-)
    Mamma till tre underbara barn. Kämpar ständigt med vikten
  8. 4
    Alice får... det här:
    http://www.target.com/Fun-Learn-Game...-7441646?AFID=[*AffiliateID*]&ref=tgt_adv_XSD10000

    En cd-skiva med Shakira (som hon är helt galen i)
    En prinsessklänning som jag har sytt
    Tingelingfilmen

    och så får hela familjen Singstar Abba och Singstar (det vanliga) till vårt Playstation 3. (Alice kan i stort sett alla abbalåtarna och är helt galen i filmen Mamma Mia) :-) Hon sjunger på "låtsas"engelska och är hur söt som helst :-)
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Vilka bra klappar! Thora gillar också prinsessklänningar, hon var prinsessa när det var Halloween.
  10. 5
    Vilka bra klappar! Thora gillar också prinsessklänningar, hon var prinsessa när det var Halloween.

Liknande trådar

  1. Vad får era barn i julklapp?
    By mie. in forum _0307 Julibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 21:00
  2. Vad ska era barn få i julklapp?
    By Fru M in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 11:31
  3. Hur ser era barn på bara 1 Julklapp?
    By myskoxen in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-02, 18:03
  4. Vet ni vad ni ska ge era barn i julklapp
    By cadasi in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 16:28
  5. vad får era barn i julklapp?
    By Monica med 3 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 21:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar