Första dagen på jobbet (rapport)
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Första dagen på jobbet (rapport)

    Oj vad tröt man blir...Trots att jag fick vara där bara mellan 10 och 14. Så mycket på en gång. Och hur ska man komma ihåg alla namn??? Har ni nåt system för det?
    Men alla var trevliga och välkomnade mig så glatt.

    Anton klarade sig galant med bara pappa. Åt som vanligt som ett matvrak. Imorgon tar farmor över och vid lunch-tiden kommer farfar.

    Hela familjen stöttar mig. De har väl märkt hur grinig jag är när jag har bara hemmafru liv.
  2. 1
    Första dagen på jobbet (rapport) Oj vad tröt man blir...Trots att jag fick vara där bara mellan 10 och 14. Så mycket på en gång. Och hur ska man komma ihåg alla namn??? Har ni nåt system för det?
    Men alla var trevliga och välkomnade mig så glatt.

    Anton klarade sig galant med bara pappa. Åt som vanligt som ett matvrak. Imorgon tar farmor över och vid lunch-tiden kommer farfar.

    Hela familjen stöttar mig. De har väl märkt hur grinig jag är när jag har bara hemmafru liv.
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Åh va härligt att det gått bra idag. Så himla kul att du fick ett jobb, och ett bra sådant! Toppen verkligen!
    Kram
  4. 2
    Åh va härligt att det gått bra idag. Så himla kul att du fick ett jobb, och ett bra sådant! Toppen verkligen!
    Kram
  5. S-mamman
    #3
    Åh har du fått jobb, grattis! Vad kul!
    Och så fint med en stöttande familj och att alla ställer upp!
  6. 3
    Åh har du fått jobb, grattis! Vad kul!
    Och så fint med en stöttande familj och att alla ställer upp!
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Kul! Känner att jag också längtar lite ut... tyvärr längtar inte pappan så mycket "in"... och vi som vill vänta tills lillan är 2 med förskola...

    Men kul för dig och att det fungerar med familj och släkt, fortsatt lycka till!
  8. 4
    Kul! Känner att jag också längtar lite ut... tyvärr längtar inte pappan så mycket "in"... och vi som vill vänta tills lillan är 2 med förskola...

    Men kul för dig och att det fungerar med familj och släkt, fortsatt lycka till!
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    Tack tack
  10. 5
    Tack tack
  11. Medlem sedan
    Oct 2005
    #6
    Tack. Det är verkligen guldvärt när familjen är med och ställer upp. På söndag kommer min mamma och stannar hos oss i 3 månader. Sedan är min man klar med sitt projekt på jobbet och är pappaledig mars-augusti.
  12. 6
    Tack. Det är verkligen guldvärt när familjen är med och ställer upp. På söndag kommer min mamma och stannar hos oss i 3 månader. Sedan är min man klar med sitt projekt på jobbet och är pappaledig mars-augusti.
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7
    Tack tack.
  14. 7
    Tack tack.
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Härligt att det har gått bra. Ja man blir ju jättetrött i början när det är så mycket nya intryck, men snart är du inne i det där! Skönt att allt funkar bra med Anton också!

    Kram!
  16. 8
    Härligt att det har gått bra. Ja man blir ju jättetrött i början när det är så mycket nya intryck, men snart är du inne i det där! Skönt att allt funkar bra med Anton också!

    Kram!
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #9
    Åh så kul o höra! det kommer att gå galant!! så glad för din skull, du riktigt lyste när du berättade i fredags!! Kramisar!
  18. 9
    Åh så kul o höra! det kommer att gå galant!! så glad för din skull, du riktigt lyste när du berättade i fredags!! Kramisar!
  19. Medlem sedan
    Oct 2007
    #10
    Nästan lite inskolning med 4 timmar, man hade behövt köra så i ett par veckor för att klara tempot.
    När jag började jobba helger tidigare i höstas var jag som ett vrak när jag kom hem efter 6 timmar men det har lugnat sej, antar att man kommer in i nya rutiner och vänjer sej..

    Grattis till jobbet förresten!
    -Lisa
  20. 10
    Nästan lite inskolning med 4 timmar, man hade behövt köra så i ett par veckor för att klara tempot.
    När jag började jobba helger tidigare i höstas var jag som ett vrak när jag kom hem efter 6 timmar men det har lugnat sej, antar att man kommer in i nya rutiner och vänjer sej..

    Grattis till jobbet förresten!
  21. Medlem sedan
    Feb 2007
    #11
    Hello hello!

    vad är det för jobb? har jag missat att du fått nytt jobb?
    Grattis o grattis till återgången till vuxenliv. ;O)

    Härligt att du har det precis som du vill! En hääärlig känsla!!

    Kram
  22. 11
    Hello hello!

    vad är det för jobb? har jag missat att du fått nytt jobb?
    Grattis o grattis till återgången till vuxenliv. ;O)

    Härligt att du har det precis som du vill! En hääärlig känsla!!

    Kram

Liknande trådar

  1. Rapport från första dagen på jobbet
    By H med E in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-10, 17:10
  2. Första dagen på jobbet
    By Heidi.P in forum _0706 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-07, 10:21
  3. första dagen på jobbet
    By annsi82 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-11, 17:37
  4. Första dagen på jobbet!
    By MammatillElvira in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 06:25
  5. Första dagen på jobbet...
    By A-K m Oskar och lillebror 30/3 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 09:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar