vilket bra forum
Mage & tarm
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    vilket bra forum

    Hoppas att det snart är fler som hittar sig hit. För några år sedan hade jag gärna skrivit massor på detta forum, för då hade min dotter invagination (en lång historia som jag inte orkar gå in på). Tack och lov hade hon en enorm tur och är idag frisk! Däremot saknade jag ett bra forum att fråga och "skriva av mig på" när hon mådde som sämst, så jag önskar er alla lycka till här inne!!!
    Lycka är en resa inte en destination.
  2. 1
    vilket bra forum Hoppas att det snart är fler som hittar sig hit. För några år sedan hade jag gärna skrivit massor på detta forum, för då hade min dotter invagination (en lång historia som jag inte orkar gå in på). Tack och lov hade hon en enorm tur och är idag frisk! Däremot saknade jag ett bra forum att fråga och "skriva av mig på" när hon mådde som sämst, så jag önskar er alla lycka till här inne!!!
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Hej! Kul att du hittade hit. Hoppas som sagt att fler gör det. Jag är lyckligtvis också förbi den värsta tiden men min dotter äter fortfarande medicin för att hennes mage ska hålla sig i schack. Du kanske vill titta in då oc hdå och hjälpa till och stötta dem som inte har kommit så långt även i framtiden.
  4. 2
    Hej! Kul att du hittade hit. Hoppas som sagt att fler gör det. Jag är lyckligtvis också förbi den värsta tiden men min dotter äter fortfarande medicin för att hennes mage ska hålla sig i schack. Du kanske vill titta in då oc hdå och hjälpa till och stötta dem som inte har kommit så långt även i framtiden.
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Skönt att höra att det gick bra för din dotter i alla fall. Jag har faktiskt ingen aning om vad invagination är, men det låter som ni hade det verkligen tufft!
    Jag hoppas också att flera hittar hit och att vi kan prata och vara till stöds till varandra!
  6. 3
    Skönt att höra att det gick bra för din dotter i alla fall. Jag har faktiskt ingen aning om vad invagination är, men det låter som ni hade det verkligen tufft!
    Jag hoppas också att flera hittar hit och att vi kan prata och vara till stöds till varandra!
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4

    Invagination är...

    En form av tarmvred som spädbarn kan drabbas av. Orsaken till invagination är okänd, men man tror att en vanlig infektion kan utlösa det hela. I min dotters fall (hon var 5½ mån) matade tarmen fram sig själv så att tunntarmen blev inmatad i tjocktarmen... Sjukvården trodde länge att det var vinterkräksjuka och inget annat, för hon hade inga klassiska symtom (=återkommande skrikattacker), hon gnydde och sov istället + spydde mm.

    Tack för ditt svar
    Lycka är en resa inte en destination.
  8. 4
    Invagination är... En form av tarmvred som spädbarn kan drabbas av. Orsaken till invagination är okänd, men man tror att en vanlig infektion kan utlösa det hela. I min dotters fall (hon var 5½ mån) matade tarmen fram sig själv så att tunntarmen blev inmatad i tjocktarmen... Sjukvården trodde länge att det var vinterkräksjuka och inget annat, för hon hade inga klassiska symtom (=återkommande skrikattacker), hon gnydde och sov istället + spydde mm.

    Tack för ditt svar
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5

    Ja kanske det!

    Om jag ser "invagination" så kanske jag svarar och förklarar, annars är jag inte så kunnig inom området Tack för ditt svar!
    Lycka är en resa inte en destination.
  10. 5
    Ja kanske det! Om jag ser "invagination" så kanske jag svarar och förklarar, annars är jag inte så kunnig inom området Tack för ditt svar!

Liknande trådar

  1. Vilket kul forum
    By mmaddee in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-02-12, 13:49
  2. I vilket forum
    By 3-barnsmorsan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-22, 12:02
  3. Vilket forum? O.o
    By _moa in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 22:35
  4. Vilket forum för husvagn?
    By TTUK in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 19:36
  5. Vet inte vilket forum
    By peach in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 20:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar