jaha..
_0909 Septemberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    jaha..

    ny månad.. mens tog slut i lördags.. o min ägglossning har inte stämt med uträkninhar med mens osv.. så nästa fertila period börjar på fredag.. lika bra o börja från imorn o hoppas få till mys varje dag i 1 vecka framåt...
  2. 1
    jaha.. ny månad.. mens tog slut i lördags.. o min ägglossning har inte stämt med uträkninhar med mens osv.. så nästa fertila period börjar på fredag.. lika bra o börja från imorn o hoppas få till mys varje dag i 1 vecka framåt...
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Min ÄL stämmer inte heller riktigt denna gång men det beror på mitt MF den 23/11. Hade ÄL bara 10 dagar senare vilket är mycket snabbare än jag förväntat mig!

    Har inga större förhoppningar att det tagit sig denna månad. Vad är oddsen för att det tar sig direkt!

    Men du gör helt rätt i att mysa på! Jag fick rådet för många år sen att mysa från dag 10-17 minst en gång/dygn och det funkade alldeles utmärkt

    Har fyra döttrar idag och tre MF i bagaget och är väl inte purung längre men hoppas på en 5:a
  4. 2
    Min ÄL stämmer inte heller riktigt denna gång men det beror på mitt MF den 23/11. Hade ÄL bara 10 dagar senare vilket är mycket snabbare än jag förväntat mig!

    Har inga större förhoppningar att det tagit sig denna månad. Vad är oddsen för att det tar sig direkt!

    Men du gör helt rätt i att mysa på! Jag fick rådet för många år sen att mysa från dag 10-17 minst en gång/dygn och det funkade alldeles utmärkt

    Har fyra döttrar idag och tre MF i bagaget och är väl inte purung längre men hoppas på en 5:a
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    usch har oxå mf i bagaget.. men har även två solstrålar oxå ..
    har hört att det är lättare o bli gravid efter ett missfall.. en liten tröst kanske..
    skickar en styrkekram..
    fast jag tänker att det finns alltid en mening med allt..
    det är ju kroppens sätt att visa att nått är fel på barnet..
    håller alla tummar för dig att det lyckas denna gång
  6. 3
    usch har oxå mf i bagaget.. men har även två solstrålar oxå ..
    har hört att det är lättare o bli gravid efter ett missfall.. en liten tröst kanske..
    skickar en styrkekram..
    fast jag tänker att det finns alltid en mening med allt..
    det är ju kroppens sätt att visa att nått är fel på barnet..
    håller alla tummar för dig att det lyckas denna gång
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    jag hade äl två gånger varje månad ett tag...och då stämde det ju inte direkt

    Lycka till nu då
  8. 4
    jag hade äl två gånger varje månad ett tag...och då stämde det ju inte direkt

    Lycka till nu då

Liknande trådar

  1. Jaha, nähä, jaha...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 21:32
  2. Jaha...
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-20, 11:35
  3. Jaha,
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 19:44
  4. Jaha, det var det det.
    By H med E in forum Ordet är fritt
    Svar: 71
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 21:47
  5. Jaha,
    By Lollo m W-01 & A-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 12:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar