Förlovad :)
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Förlovad :)

    I lördags förlovade vi oss ÄNTLIGEN!!! Jag har lobbat för det sedan sommaren -05 och nu äntligen friade han!!

    Han, som inte är ett dugg romantisk i vanliga fall, hade lagat middag och tänt ljus och dessutom ordnat barnvakt! Redan då började jag ju ana att något var på gång! Trots det blev jag så paff när han friade att jag knappt kunde svara! Och stackarn var så nervös hela kvällen, han sprang in på toa hela tiden (han har senare berättat att det var för att tvätta händerna, handsvett )) och jag undrade ju vad han egentligen höll på med

    4 år och två barn senare (i väntan på den tredje) så är jag äntligen förlovad! Plötsligt händer det!
    Mamma till Oskar 0601, Salomon 0702, Leander 0906, Amadeus 1202 & Elis 1410.
  2. 1
    Förlovad :) I lördags förlovade vi oss ÄNTLIGEN!!! Jag har lobbat för det sedan sommaren -05 och nu äntligen friade han!!

    Han, som inte är ett dugg romantisk i vanliga fall, hade lagat middag och tänt ljus och dessutom ordnat barnvakt! Redan då började jag ju ana att något var på gång! Trots det blev jag så paff när han friade att jag knappt kunde svara! Och stackarn var så nervös hela kvällen, han sprang in på toa hela tiden (han har senare berättat att det var för att tvätta händerna, handsvett )) och jag undrade ju vad han egentligen höll på med

    4 år och två barn senare (i väntan på den tredje) så är jag äntligen förlovad! Plötsligt händer det!
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Grattis!!!
    Vad romantiskt....
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  4. 2
    Grattis!!!
    Vad romantiskt....
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Å grattis va härligt!!

    ja då kanske de finns hopp... vi förlovade oss ( jag friade ) och de va 01 04 25
    men jag vill gifta mej och har pratat med honom om de många gånger, men nä han tycker de verkar så definitift... ??? *ööööh* å skaffa barn är inte definitift ???? ja jag vet inte, han kan inte förklara och jag vill inte tjata.... så de kanske finns hopp, för honom oxå ??
  6. 3
    Å grattis va härligt!!

    ja då kanske de finns hopp... vi förlovade oss ( jag friade ) och de va 01 04 25
    men jag vill gifta mej och har pratat med honom om de många gånger, men nä han tycker de verkar så definitift... ??? *ööööh* å skaffa barn är inte definitift ???? ja jag vet inte, han kan inte förklara och jag vill inte tjata.... så de kanske finns hopp, för honom oxå ??
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Grattis till Er och Lycka till!
    Kram!
  8. 4
    Grattis till Er och Lycka till!
    Kram!

Liknande trådar

  1. Nu är jag förlovad!
    By Emmylou in forum Ordet är fritt
    Svar: 61
    Senaste inlägg: 2011-11-11, 22:35
  2. Förlovad:)
    By Happie-D in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-09-14, 02:16
  3. förlovad
    By Petra-p3a in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-03-21, 10:19
  4. Förlovad :)
    By Sofia_N in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-29, 08:01
  5. Nu är jag förlovad
    By ior in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 17:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar