Barn - igen!
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Barn - igen!

    Hej!
    Jag väntar barn den 1 augusti, är i sjunde veckan. Vet inte var jag ska vara. Men smyger mig nog in här, så länge. Jag har en dotter på drygt 11 månader och nu är det alltså dags igen! Hon var beräknad till den 1 januari men kom en dag - och därmed ett år - tidigare, på nyårsafton. Med tanke på det så tror jag mer på ett juli-barn...
    Har lite svårt att vänja mig vid tanken på ett barn till så pass tätt, jag är fortfarande mammaledig! Är lite nervös. Men först och främst håller jag tummarna för att det här kommer gå vägen. Det är ingen bra idé med toalettpapper med julmönster med tomtemössor. Hjärtat hoppar till så fort jag ser det där röda!
  2. 1
    Barn - igen! Hej!
    Jag väntar barn den 1 augusti, är i sjunde veckan. Vet inte var jag ska vara. Men smyger mig nog in här, så länge. Jag har en dotter på drygt 11 månader och nu är det alltså dags igen! Hon var beräknad till den 1 januari men kom en dag - och därmed ett år - tidigare, på nyårsafton. Med tanke på det så tror jag mer på ett juli-barn...
    Har lite svårt att vänja mig vid tanken på ett barn till så pass tätt, jag är fortfarande mammaledig! Är lite nervös. Men först och främst håller jag tummarna för att det här kommer gå vägen. Det är ingen bra idé med toalettpapper med julmönster med tomtemössor. Hjärtat hoppar till så fort jag ser det där röda!
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Välkommen och grattis! Har också det där förbaskade toapappret
  4. 2
    Välkommen och grattis! Har också det där förbaskade toapappret
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Grattis och välkommen hit! Jag hade något papper från Lambi med snögubbar på som hade röda detaljer - ingen hit
    Sebastian-02, Izabella-03, Dominika-06 och Vincent-09.

    Vår firma: www.citybutiken.se

    http://forortsmamman.se
  6. 3
    Grattis och välkommen hit! Jag hade något papper från Lambi med snögubbar på som hade röda detaljer - ingen hit
  7. Allis69
    #4
    Grattis och välkommen hit!
  8. 4
    Grattis och välkommen hit!
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Välkommen hit Kommer också att få ganska tätt mellan mina två minsta, lilleman är nu 13 månader och jag är också fortfarande föräldraledig. Dock är det mitt femte barn jag väntar och har inte fått så här tätt mellan någon av dom andra men det kommer säkert att gå jättebra
  10. 5
    Välkommen hit Kommer också att få ganska tätt mellan mina två minsta, lilleman är nu 13 månader och jag är också fortfarande föräldraledig. Dock är det mitt femte barn jag väntar och har inte fått så här tätt mellan någon av dom andra men det kommer säkert att gå jättebra
  11. Medlem sedan
    May 2007
    #6
    Precis det vi har oxå! Pust...
  12. 6
    Precis det vi har oxå! Pust...
  13. Medlem sedan
    May 2007
    #7
    Tack allihopa!


    Ja oj, om du har fyra barn redan så klarar du ju det galant!
  14. 7
    Tack allihopa!


    Ja oj, om du har fyra barn redan så klarar du ju det galant!

Liknande trådar

  1. Det där med barn igen.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 16:34
  2. Barn igen?
    By Kiwibaby in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-05, 08:27
  3. Ang barn och mat, igen
    By Jica in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 21:58
  4. Barn o mat...igen
    By Nillskin in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 13:00
  5. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar