samma?
_0908 Augustibarn
  1. s 09
    #1

    samma?

    är det nån som känner att det stramar och drar i livmodern, på mig känns det precis som små värkar ibland :S blir orolig att det inte är som det ska,, eller så är det det
  2. 1
    samma? är det nån som känner att det stramar och drar i livmodern, på mig känns det precis som små värkar ibland :S blir orolig att det inte är som det ska,, eller så är det det
  3. 71:an
    #2
    Är väl kanske den beryktade "växtvärken" som har börjat, vet att jag hade rejält ont ibland när jag väntade 1:an så förhoppningsvis är det bara som det ska
  4. 2
    Är väl kanske den beryktade "växtvärken" som har börjat, vet att jag hade rejält ont ibland när jag väntade 1:an så förhoppningsvis är det bara som det ska
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Jag känner igen det du skriver. Jag har kännt så hela tiden, ja redan från dagarna precis efter att jag blivit gravid. Jag minns inte att det var så vid mina tidigare graviditeter, men det är som att jag har mer av allt den här gången. Jag räknar med att det är växtvärk och alltså bara som det ska.
  6. 3
    Jag känner igen det du skriver. Jag har kännt så hela tiden, ja redan från dagarna precis efter att jag blivit gravid. Jag minns inte att det var så vid mina tidigare graviditeter, men det är som att jag har mer av allt den här gången. Jag räknar med att det är växtvärk och alltså bara som det ska.

Liknande trådar

  1. Samma personer säger samma saker
    By Adato in forum Ordet är fritt
    Svar: 50
    Senaste inlägg: 2011-05-30, 14:25
  2. Samma här
    By Efemeris in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-25, 21:37
  3. Samma här!
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 07:57
  4. Om man har sex samma dag
    By Titti:) in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 19:24
  5. Är det samma???
    By roy66 in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 18:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar