Julstök! (även på -04 alla barn)
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Julstök! (även på -04 alla barn)

    Är sedan barnen kom helt galen i julen! Älskar alla förberedelser och allt julmys som det innebär.
    Senaste i julförberedelser & sånt finns nu i min julblogg!
    http://julfrid.blogspot.com/

    Välkommen in om du är nyfiken!

    Hur mycket energi lägger ni på julstök?
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  2. 1
    Julstök! (även på -04 alla barn) Är sedan barnen kom helt galen i julen! Älskar alla förberedelser och allt julmys som det innebär.
    Senaste i julförberedelser & sånt finns nu i min julblogg!
    http://julfrid.blogspot.com/

    Välkommen in om du är nyfiken!

    Hur mycket energi lägger ni på julstök?
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    I år har det inte blivit speciellt mycket. Jag har fixat en paketkalender och så har vi bakat pepparkakor men det är nog allt. Lite trist kanske men just nu har det varit så mycket annat att jag inte riktigt orkat. Tror det blir enklare när de blir 3 ;-). Ska kika in i bloggen!
  4. 2
    I år har det inte blivit speciellt mycket. Jag har fixat en paketkalender och så har vi bakat pepparkakor men det är nog allt. Lite trist kanske men just nu har det varit så mycket annat att jag inte riktigt orkat. Tror det blir enklare när de blir 3 ;-). Ska kika in i bloggen!
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    Alldeles för mycket! ;)

    Nej då, men jag älskar julen och julstöket så jag är i fullgång! Kokat knäck, bakat pepparkakor med barnen, bakat pepparkakshus med barnen, kokat kola (som blev helt misslyckad går att läsa mer om det i bloggen) och gjort rocky road, haft julpysselmys med ¨några sjuksköterske kollegor (julgodis i massor blev det) bakat ett gäng olika kakor/godbitar och så julpysslat jultomtar och snögubbar med barnen. jag har nog hunnit med en hel del. Kvar har jag att göra ny kola, koka fudge och rulla köttbullar. Resten får min man göra! jag koncenterar mig på julgodiset!
    *sjuksköterska* sedan våren 2008
    Besök gärna nån av mina bloggar: överst om livet som mamma och den undre om min stora hobby PÄRLOR!

    http://ebba.anknet.se

    http://ebba.anknet.se/familjeblogg/index.php?blog=3
  6. 3
    Alldeles för mycket! ;) Nej då, men jag älskar julen och julstöket så jag är i fullgång! Kokat knäck, bakat pepparkakor med barnen, bakat pepparkakshus med barnen, kokat kola (som blev helt misslyckad går att läsa mer om det i bloggen) och gjort rocky road, haft julpysselmys med ¨några sjuksköterske kollegor (julgodis i massor blev det) bakat ett gäng olika kakor/godbitar och så julpysslat jultomtar och snögubbar med barnen. jag har nog hunnit med en hel del. Kvar har jag att göra ny kola, koka fudge och rulla köttbullar. Resten får min man göra! jag koncenterar mig på julgodiset!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Wow vad mycket julstök :)

    Här hinner vi inte särskilt mycket julstök, är mitt uppe i renovering och bland byggdam och sågspån är det inte särskilt kul att pynta och baka.

    Med lite tur hinner jag fixa julmat, baka pepparkakor och göra pepparkakstryffel innan julafton iaf. nu är det ju jullov.
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  8. 4
    Wow vad mycket julstök :) Här hinner vi inte särskilt mycket julstök, är mitt uppe i renovering och bland byggdam och sågspån är det inte särskilt kul att pynta och baka.

    Med lite tur hinner jag fixa julmat, baka pepparkakor och göra pepparkakstryffel innan julafton iaf. nu är det ju jullov.

Liknande trådar

  1. Små barn i matsal? (även på barn som yrk
    By Mandarina in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-18, 19:02
  2. Julstök
    By Mirakel-08 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-22, 16:32
  3. Julstök
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 18:05
  4. julstök
    By Folkabo in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 09:29
  5. Julstök
    By Efemeris in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 11:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar