Sonen har ju ridit en termin, och igår
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1
  2. 1
    Sonen har ju ridit en termin, och igår var det avslutning, kolla in HUR mysigt vi hade det!
    http://elinehillsridlekskola.se/RIDL...0WEB/index.htm
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2

    Ser mysigt ut! Rider

    du också?
    Idag var jag i ett stall för prova på ridning med dottern och jag red också en runda. Så kul det var
    Nu funderar jag på att börja rida, antingen gå på lite lektioner eller bara ta någon lektion och sedan ta regelbundna turridningar. Får se vad det kan bli.
  4. 2
    Ser mysigt ut! Rider du också?
    Idag var jag i ett stall för prova på ridning med dottern och jag red också en runda. Så kul det var
    Nu funderar jag på att börja rida, antingen gå på lite lektioner eller bara ta någon lektion och sedan ta regelbundna turridningar. Får se vad det kan bli.
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Jag red för hundra år sen... men jag är SJUKT sugen på att börja igen! Men här där sonen rider så har dom bara schettisar tyvärr...men jag har varit på ägarinnan om att hon MÅSTE skaffa några stora hästar ;0)
  6. 3
    Jag red för hundra år sen... men jag är SJUKT sugen på att börja igen! Men här där sonen rider så har dom bara schettisar tyvärr...men jag har varit på ägarinnan om att hon MÅSTE skaffa några stora hästar ;0)
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Va mysigt!
    Dottern har också ridit en termin men inte har dom så mysig avslutning. Idag är det iof julshow men det krockar med sonens simtävling.
    Jag får sätta tomteluva på grannens shettis så får vi ha lite eget julmys i stallet.
  8. 4
    Va mysigt!
    Dottern har också ridit en termin men inte har dom så mysig avslutning. Idag är det iof julshow men det krockar med sonens simtävling.
    Jag får sätta tomteluva på grannens shettis så får vi ha lite eget julmys i stallet.
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5

    Mysigt! Vi har Julshow i

    ridklubben nästa vecka - och samtidigt blir det lite invigningskalas för nya ridhuset.
  10. 5
    Mysigt! Vi har Julshow i ridklubben nästa vecka - och samtidigt blir det lite invigningskalas för nya ridhuset.

Liknande trådar

  1. Igår fyllde sonen
    By Gullan m 3 ungar in forum _95 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-05, 10:03
  2. Berättade för sonen igår
    By Magdali in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-09, 22:31
  3. Rasmus har ju ridit en termin nu och
    By lottalotta in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 09:41
  4. Igår var sonen och jag på ....
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-11-27, 09:24
  5. sonen var på MR igår
    By jennyka in forum Epilepsi
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-10, 23:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar