Födelsedagen närmar sig med stormsteg...
_02/03 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Födelsedagen närmar sig med stormsteg...

    ...och det är sååå lätt att sonens födelsedag, 18 december, blir bortglömd i julstress och -stök! Jag får tänka efter precis hela tiden. Men nu ska vi fira födelsedag innan det blir tal om mer jul här! På torsdag riktiga dagen, till helgen blir det släktkalas. Kompiskalas tänker vi skjuta på i år, det blir efter jullovet i januari nån gång.

    Min älskade stora lilla pojke fyller 6 år! Varje födelsedag tänker jag att det är omöjligt att min minsting blivit så stor, känns ju som igår han var nyfödd.... Men nu är han en stor kille, som går i skolan och kan läsa och räkna...!
  2. 1
    Födelsedagen närmar sig med stormsteg... ...och det är sååå lätt att sonens födelsedag, 18 december, blir bortglömd i julstress och -stök! Jag får tänka efter precis hela tiden. Men nu ska vi fira födelsedag innan det blir tal om mer jul här! På torsdag riktiga dagen, till helgen blir det släktkalas. Kompiskalas tänker vi skjuta på i år, det blir efter jullovet i januari nån gång.

    Min älskade stora lilla pojke fyller 6 år! Varje födelsedag tänker jag att det är omöjligt att min minsting blivit så stor, känns ju som igår han var nyfödd.... Men nu är han en stor kille, som går i skolan och kan läsa och räkna...!
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    Känner igen det där

    och här är det nästan än värre eftersom min lilla prinsessa fyller år den 23:e. Vi har dock redan hunnit ha barnkalas för att dra ut på det hela så det var den 5 december. Igår var farmor, farfar, farbröder och kusiner här och först firade vi Matilda och sen blev det lilla julafton eftersom vi firar i fjällen med min familj i år. Hon var så nöjd med kalaset men det blir ju lite konstigt när hon aldrig kan få en egen dag. Det är alltid så att andra också får paket på hennes dag. Oftast pga att vi firar med den enas eller den andras familj och då kommer det alltid in lite julklappar också.

    Nu blir det stort kalas i fjällen med bad på äventyrsbadet som hon önskat själv i kombination med skidåkning på hennes födelsedag. Sen ska vi äntligen fira jul den 24:e.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  4. 2
    Känner igen det där och här är det nästan än värre eftersom min lilla prinsessa fyller år den 23:e. Vi har dock redan hunnit ha barnkalas för att dra ut på det hela så det var den 5 december. Igår var farmor, farfar, farbröder och kusiner här och först firade vi Matilda och sen blev det lilla julafton eftersom vi firar i fjällen med min familj i år. Hon var så nöjd med kalaset men det blir ju lite konstigt när hon aldrig kan få en egen dag. Det är alltid så att andra också får paket på hennes dag. Oftast pga att vi firar med den enas eller den andras familj och då kommer det alltid in lite julklappar också.

    Nu blir det stort kalas i fjällen med bad på äventyrsbadet som hon önskat själv i kombination med skidåkning på hennes födelsedag. Sen ska vi äntligen fira jul den 24:e.

Liknande trådar

  1. Födelsedagen närmar sig
    By Mari med JIM & E in forum Änglabarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 12:50
  2. Närmar sig med stormsteg nu..
    By skanetjej in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 11:14
  3. Februari närmar sig med stormsteg
    By Anna m Isak & Adam in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 19:26
  4. Julen närmar sig med stormsteg & likaså.
    By *Karro* in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 19:08
  5. BF dagen närmar sig med stormsteg!
    By tingla_bu in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 12:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar