Kunde inte hålla mig...
_0909 Septemberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Kunde inte hålla mig...

    ..utan var tvungen att göra ett test imorse trots att det är en hel vecka kvar till BIM. Blev ju tyvärr negativt så nu surar jag och veckan kommer bli jättelång. Vågar inte testa förrän nästa måndag igen.

    Har aldrig testat så här tidigt förut men en del får ju utslag tidigt så jag hoppades ju att jag tillhörde den skaran. Men nej....

    OM det mot all förmodan skulle tagit sig så hade jag tidig ÄL denna månad och då hamnar jag i augusti istället. Men eftersom jag gått över tiden förut så gör jag det säkert denna gång med och då hamnar jag i september

    Usch, känns både bra och jobbigt på samma gång att prata som om jag redan vore gravid. Vet ju inte än!

    Hur går det för er andra? Några symptom/känningar än?

    kram
  2. 1
    Kunde inte hålla mig... ..utan var tvungen att göra ett test imorse trots att det är en hel vecka kvar till BIM. Blev ju tyvärr negativt så nu surar jag och veckan kommer bli jättelång. Vågar inte testa förrän nästa måndag igen.

    Har aldrig testat så här tidigt förut men en del får ju utslag tidigt så jag hoppades ju att jag tillhörde den skaran. Men nej....

    OM det mot all förmodan skulle tagit sig så hade jag tidig ÄL denna månad och då hamnar jag i augusti istället. Men eftersom jag gått över tiden förut så gör jag det säkert denna gång med och då hamnar jag i september

    Usch, känns både bra och jobbigt på samma gång att prata som om jag redan vore gravid. Vet ju inte än!

    Hur går det för er andra? Några symptom/känningar än?

    kram
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Ha, ha! Jag testade mig oxå idag, även jag negativ. Men vad hade jag väntat mig? Att det skulle vara positivt redan? Ja, nog hoppas man ju hårt, det är ju säkert...Håller med dig om att det blir en lång vecka.
  4. 2
    Ha, ha! Jag testade mig oxå idag, även jag negativ. Men vad hade jag väntat mig? Att det skulle vara positivt redan? Ja, nog hoppas man ju hårt, det är ju säkert...Håller med dig om att det blir en lång vecka.
  5. anonymt namn
    #3
    Jag är riktigt öm i brösten och hoppas givetvis att det betyder något men i mitt hopplösa mentala tillstånd just nu så är det säkert bara en tecken på att jag är skendräktig

    Lååååång, lååååååååång, lååååååååååååång vecka blir det!
  6. 3
    Jag är riktigt öm i brösten och hoppas givetvis att det betyder något men i mitt hopplösa mentala tillstånd just nu så är det säkert bara en tecken på att jag är skendräktig

    Lååååång, lååååååååång, lååååååååååååång vecka blir det!

Liknande trådar

  1. Kunde inte hålla mig....:(
    By Ängsblomman in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 19:01
  2. Kunde inte hålla mig...
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 10:18
  3. Vi kunde inte hålla oss
    By Cissi med G och A in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 19:33
  4. Kunde inte hålla mig...
    By F r u K n o p p in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 10:29
  5. Kunde inte hålla mig:(
    By ansia in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 22:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar