Feber?
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Feber?

    Hej hej, sedan jag plussade för ca 6 veckor sedan har jag känt mig jättevarm, jag mår hur bra som helst men jag misstänker att min kroppstemperatur har ökat på grund av graviditeten, det handlar om 37.2 C så det ju knappt något men ändå så oroar det mig, vet ni om detta är normalt, upplever ni samma sak?

    MVH Sinkan
    Sinkan
  2. 1
    Feber? Hej hej, sedan jag plussade för ca 6 veckor sedan har jag känt mig jättevarm, jag mår hur bra som helst men jag misstänker att min kroppstemperatur har ökat på grund av graviditeten, det handlar om 37.2 C så det ju knappt något men ändå så oroar det mig, vet ni om detta är normalt, upplever ni samma sak?

    MVH Sinkan
  3. 71:an
    #2
    Det är fullständigt normalt Själv pendlar jag mellan att vara så varm så jag skulle vilja ut och rulla mig i snön (liten överdrift) för att i nästa sekund frysa så jag vet inte vart jag ska ta vägen, brukar sätta mig under värmepumpen
  4. 2
    Det är fullständigt normalt Själv pendlar jag mellan att vara så varm så jag skulle vilja ut och rulla mig i snön (liten överdrift) för att i nästa sekund frysa så jag vet inte vart jag ska ta vägen, brukar sätta mig under värmepumpen
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    OOO jag hoppas verkligen att det är normalt, jag ska på vaginal ultra på måndag så jag hoppas att allt är ok......
    Sinkan
  6. 3
    OOO jag hoppas verkligen att det är normalt, jag ska på vaginal ultra på måndag så jag hoppas att allt är ok......
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Åh sådan är jag med!
    Från jättevarm till frusen! Just nu; frusen *hutter*
    Alltså när man addera alla krämpor som finns och så, hur kan dom säga att graviditeten inte är en sjukdom?! :P
  8. 4
    Åh sådan är jag med!
    Från jättevarm till frusen! Just nu; frusen *hutter*
    Alltså när man addera alla krämpor som finns och så, hur kan dom säga att graviditeten inte är en sjukdom?! :P

Liknande trådar

  1. Hög feber, låg feber, hög igen
    By heke4 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-29, 21:33
  2. Feber?
    By miranda79 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 10:25
  3. Feber
    By *Lillan* in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 19:12
  4. Feber :(
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 08:43
  5. Feber?
    By Moonbeam in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 07:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar