Kikar in här...
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Kikar in här...

    Hej allihop!

    Sandra heter jag och har ett litet monster på 14 månader. Jag är en aktiv medlem av Oktoberbarn 0710 och kanske hamnar jag även här hos er. Påbörjade ingen ny p-piller karta igår. Och enligt mina egna beräkningar borde ägglossning vara nånstans 21-26 december, vilket skulle ge ett bf i mitten på september.

    Nu är det ju såklart inte säkert att det blir nåt med en gång, även om det lyckades på första försöket med vår 1:a. Vi får helt enkelt se om jag blir kvar här eller inte. Hoppas i så fall att denna grupp ska få lika underbar sammahållning som min förra ankomstgrupp!

    Kram på er!
  2. 1
    Kikar in här... Hej allihop!

    Sandra heter jag och har ett litet monster på 14 månader. Jag är en aktiv medlem av Oktoberbarn 0710 och kanske hamnar jag även här hos er. Påbörjade ingen ny p-piller karta igår. Och enligt mina egna beräkningar borde ägglossning vara nånstans 21-26 december, vilket skulle ge ett bf i mitten på september.

    Nu är det ju såklart inte säkert att det blir nåt med en gång, även om det lyckades på första försöket med vår 1:a. Vi får helt enkelt se om jag blir kvar här eller inte. Hoppas i så fall att denna grupp ska få lika underbar sammahållning som min förra ankomstgrupp!

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Då passar det ju bra med lite julledighet precis vid ÄL
    Håller tummarna för att det tar sig direkt!

    Själv hänger jag på 03 Sommarbarn och 0702 Februaribarn. Har fyra döttrar med maken sen 20 år och försöker efter två täta MF nu få till en 5:a.
  4. 2
    Då passar det ju bra med lite julledighet precis vid ÄL
    Håller tummarna för att det tar sig direkt!

    Själv hänger jag på 03 Sommarbarn och 0702 Februaribarn. Har fyra döttrar med maken sen 20 år och försöker efter två täta MF nu få till en 5:a.

Liknande trådar

  1. Kikar in
    By Mammahill in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-06, 18:25
  2. Kikar in här
    By tiva in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 20:26
  3. Kikar in :)
    By Småtrollsmamman in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 13:08
  4. Kikar in
    By * Jocke * in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 09:25
  5. Nu kikar vi in hos er!
    By småbarnsmamma in forum _05 Höstbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 23:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar