Skrumpnad hemorrojd?
Kropp & hälsa
  1. anonymt namn
    #1

    Skrumpnad hemorrojd?

    Hej!
    Förra veckan hade jag en hemorrojd, det gjorde blääää ont att göra nr 2 och några droppar färskt blod kom det när jag torkade mig.

    Nu känner jag att den liksom har skrumpnat ihop, gör inte ont längre, men den finns ju där.
    Försvinner den av sig själv eller måste jag behandla för att den ska försvinna?
    ... och HUR försvinner den?
    Ramlar den av?
    *ryser*
  2. 1
    Skrumpnad hemorrojd? Hej!
    Förra veckan hade jag en hemorrojd, det gjorde blääää ont att göra nr 2 och några droppar färskt blod kom det när jag torkade mig.

    Nu känner jag att den liksom har skrumpnat ihop, gör inte ont längre, men den finns ju där.
    Försvinner den av sig själv eller måste jag behandla för att den ska försvinna?
    ... och HUR försvinner den?
    Ramlar den av?
    *ryser*
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Den går tillbaka, men det du känner är skinnfliken som har blivit kvar eftersom hemorojden töjjer ut skinnet och det kallas analflik.
    Vill du bli av med den så får du op bort den.
  4. 2
    Den går tillbaka, men det du känner är skinnfliken som har blivit kvar eftersom hemorojden töjjer ut skinnet och det kallas analflik.
    Vill du bli av med den så får du op bort den.

Liknande trådar

  1. Jag har fått en jätte hemorrojd : (
    By Ont i baken in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2016-11-23, 14:27
  2. Hemorrojd?
    By Anonym in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2016-11-23, 14:27
  3. Hemorrojd från Hell !!
    By honhan in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 16:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar