Grattis Nellie
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Grattis Nellie

    Grattis i Efterskott, hoppas hennes födelsedag blev bra. Många kramar från Amelia
  2. 1
    Grattis Nellie Grattis i Efterskott, hoppas hennes födelsedag blev bra. Många kramar från Amelia
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2
    Hurra hurra hurra hurraaaa säger vi också
  4. 2
    Hurra hurra hurra hurraaaa säger vi också
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Den blev jättefin, vi firade henne hemma bara eftersom hon hade stort kalas i september (innan lillebrors ankomst) med massa gäster och presenter, så hon blev mycket förvånad och tyckte att hon har ju redan fyllt tre år redan, skulle hon fylla fyra nu?

    Tack för hälsningen! KRAM
  6. 3
    Den blev jättefin, vi firade henne hemma bara eftersom hon hade stort kalas i september (innan lillebrors ankomst) med massa gäster och presenter, så hon blev mycket förvånad och tyckte att hon har ju redan fyllt tre år redan, skulle hon fylla fyra nu?

    Tack för hälsningen! KRAM
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Grattis Nellie! Jaha, hon tänker även fylla många år redan, som Albin.
    Hur går vardagen med Nellie och Ruben?
  8. 4
    Grattis Nellie! Jaha, hon tänker även fylla många år redan, som Albin.
    Hur går vardagen med Nellie och Ruben?
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Det börjar ordna sig. Vi har kommit in i rutinerna. Hon är jättefin med lillebror, hjälper till och lyfter upp saker, ger napp, gungar på babysittern, tittar till honom, buffar i rumpan, sjunger, ritar teckningar till honom och säger att hon älskar "mamma, pappa och ruben. Och mig själv. Jag älskar mig själv också"
    Den enda gången när det inte går så bra är när hon är trött och bråkig, eller om hon och jag inte fått vår "ensamtid" ihop när vi leker i lekparken en timme efter dagis medan han sover i vagnen.
    Ganska skönt att hon är så stor, så hon säger ifrån när det känns fel. "Nu vill jag att du lyfter bort lilla gubben så jag får sitta i ditt knä en liten stund".
  10. 5
    Det börjar ordna sig. Vi har kommit in i rutinerna. Hon är jättefin med lillebror, hjälper till och lyfter upp saker, ger napp, gungar på babysittern, tittar till honom, buffar i rumpan, sjunger, ritar teckningar till honom och säger att hon älskar "mamma, pappa och ruben. Och mig själv. Jag älskar mig själv också"
    Den enda gången när det inte går så bra är när hon är trött och bråkig, eller om hon och jag inte fått vår "ensamtid" ihop när vi leker i lekparken en timme efter dagis medan han sover i vagnen.
    Ganska skönt att hon är så stor, så hon säger ifrån när det känns fel. "Nu vill jag att du lyfter bort lilla gubben så jag får sitta i ditt knä en liten stund".

Liknande trådar

  1. Grattis Nellie & Alice !
    By honhan in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-10-13, 21:26
  2. Grattis Zakk och Nellie
    By Lima in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 17:49
  3. Grattis Nellie!
    By Kicki82 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 19:16
  4. Grattis Jonathan och Nellie!!
    By Shaylagirl in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 21:25
  5. Grattis Max och Nellie!!!
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 23:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar