Kan jag hänga här?
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Kan jag hänga här?

    hej damer..
    Är lika snurrig som vanligt men ville bara säga att jag finns här i bakgrunden.. blev ingen bebis förra månaden....
    Nu hade jag äl och mys denna helgen(hade ingen koll på det förren jag vaknade på morgonen på lördagen å märkte det.. Gick in på kalendern här och fick då se att om det tar sig så får min dotter en present på hennes stora dag..5 sep.. Hur tajmat e det?? Hon blev nämligen till på lucia för 11 år sedan... Kramiz till er alla å lycka till..
    Grattis till alla som har plussat.. bästa julklappen!!!
    Kan jag hänga här tills jag vet??
  2. 1
    Kan jag hänga här? hej damer..
    Är lika snurrig som vanligt men ville bara säga att jag finns här i bakgrunden.. blev ingen bebis förra månaden....
    Nu hade jag äl och mys denna helgen(hade ingen koll på det förren jag vaknade på morgonen på lördagen å märkte det.. Gick in på kalendern här och fick då se att om det tar sig så får min dotter en present på hennes stora dag..5 sep.. Hur tajmat e det?? Hon blev nämligen till på lucia för 11 år sedan... Kramiz till er alla å lycka till..
    Grattis till alla som har plussat.. bästa julklappen!!!
    Kan jag hänga här tills jag vet??
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Klart du kan hänga här! Vi är ju några stycken som hänger här och väntar på ett plus de närmaste veckorna.

    Min högsta önskan just nu är att kunna överraska maken med ett plus på julaftonsmorgon
  4. 2
    Klart du kan hänga här! Vi är ju några stycken som hänger här och väntar på ett plus de närmaste veckorna.

    Min högsta önskan just nu är att kunna överraska maken med ett plus på julaftonsmorgon

Liknande trådar

  1. Hur hänga och med vad ?
    By gardiner in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 18:54
  2. Får man hänga på?
    By anonymt namn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 13:26
  3. kan jag hänga här?
    By rut123 in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 09:10
  4. Kan jag hänga på?
    By Blomman in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 07:36
  5. Får väl hänga här jag oxå!
    By Maybe-baby in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 22:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar