♥ ♥ BF-lista ♥ ♥
_0909 Septemberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    ♥ ♥ BF-lista ♥ ♥

    ♥ ♥ BF-lista ♥ ♥
    1. Kopiera texten från den senaste BF-LISTAN du hittar i snacket (ta även med denna textruta).
    2. Gör ett NYTT inlägg och klistra in listan i meddelanderutan.
    3. Kopiera detta: ♥ ♥ BF-lista ♥ ♥ till rubrikraden så hittar man den lätt.
    4. Skriv in dina uppgifter på rätt datum i listan (namn/nick, om du väntar första/andra/tredje/etc)
    5. Skicka inlägget.

    Härligt! Nu är du med!

    SEPTEMBER
    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    6.

    7.

    8.

    9.

    10.

    11.

    12.

    13.

    14.

    15.
  2. 1
    ♥ ♥ BF-lista ♥ ♥ ♥ ♥ BF-lista ♥ ♥
    1. Kopiera texten från den senaste BF-LISTAN du hittar i snacket (ta även med denna textruta).
    2. Gör ett NYTT inlägg och klistra in listan i meddelanderutan.
    3. Kopiera detta: ♥ ♥ BF-lista ♥ ♥ till rubrikraden så hittar man den lätt.
    4. Skriv in dina uppgifter på rätt datum i listan (namn/nick, om du väntar första/andra/tredje/etc)
    5. Skicka inlägget.

    Härligt! Nu är du med!

    SEPTEMBER
    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    6.

    7.

    8.

    9.

    10.

    11.

    12.

    13.

    14.

    15.
  3. Anonym
    #2
    Lite tidigt för en BF-lista... men det är bra att vara förberedd. Hoppas att alla här får skriva in sig på listan.

    Lycka till!
  4. 2
    Lite tidigt för en BF-lista... men det är bra att vara förberedd. Hoppas att alla här får skriva in sig på listan.

    Lycka till!
  5. Gravid?
    #3
    Fast jag kommer testa mig i morgon bitti. Är ganska säker på att det kommer att vara ett plus. Mitt tredje barn blir det i sådana fall ...
  6. 3
    Fast jag kommer testa mig i morgon bitti. Är ganska säker på att det kommer att vara ett plus. Mitt tredje barn blir det i sådana fall ...
  7. Anonym
    #4
    men om du plussar imorgon, blir det inte en augusti bebbe då? eller tänker jag knas nu?
  8. 4
    men om du plussar imorgon, blir det inte en augusti bebbe då? eller tänker jag knas nu?
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    den tanken fick jag med eftersom om om jag plussar nästa fredag så får jag en bebis 5 sep..men jag kanske oxå tänker knas *L*
  10. 5
    den tanken fick jag med eftersom om om jag plussar nästa fredag så får jag en bebis 5 sep..men jag kanske oxå tänker knas *L*
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6
    Men beror inte det lite på hur lång cykel man har och äl osv osv? Det spelar väl åxå in. Eller tänker jag fel? =S
  12. 6
    Men beror inte det lite på hur lång cykel man har och äl osv osv? Det spelar väl åxå in. Eller tänker jag fel? =S
  13. Medlem sedan
    Jul 2005
    #7
    jag kan inget sånt... jag går bara efter uträkningen här på sidan...men det ligger säkert något i det
  14. 7
    jag kan inget sånt... jag går bara efter uträkningen här på sidan...men det ligger säkert något i det
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8
    Nja, det kan gå..
    Hmm.. om man tex har bim den 23 borde man väl hamna på den 1/9, och testa bim-3 är ju inget ovanligt bland oss testmissbrukare..
  16. 8
    Nja, det kan gå..
    Hmm.. om man tex har bim den 23 borde man väl hamna på den 1/9, och testa bim-3 är ju inget ovanligt bland oss testmissbrukare..
  17. Anonym
    #9
    Hur har det gått???
  18. 9
    Hur har det gått???
  19. Gravid?
    #10
    Jag har bp 4 sept om gravid. Har kort menscykel och har kunnat testa mig + ett par dagar före mens
  20. 10
    Jag har bp 4 sept om gravid. Har kort menscykel och har kunnat testa mig + ett par dagar före mens
  21. Gravid? Ej testat än
    #11
    Hej,
    Jag har inte vågat testa än... Pirr pirr. Men har två st gravtest som ligger och väntar på att användas. Kanske jag väntar till i morgon bitti ändå, eller söndag. Kommer inte träffa ev-blivande pappan förrän på söndag och vill dela med honom "live", inte via telefonen. TROR jag, vet ej om jag kan hålla mig .....blev dessutom plötsligt lite nervös.

    Kan ni känna så, att ni nästan inte vågar testa.
  22. 11
    Hej,
    Jag har inte vågat testa än... Pirr pirr. Men har två st gravtest som ligger och väntar på att användas. Kanske jag väntar till i morgon bitti ändå, eller söndag. Kommer inte träffa ev-blivande pappan förrän på söndag och vill dela med honom "live", inte via telefonen. TROR jag, vet ej om jag kan hålla mig .....blev dessutom plötsligt lite nervös.

    Kan ni känna så, att ni nästan inte vågar testa.

Liknande trådar

  1. ♥♥♥ BF-LISTA ♥♥♥ (La till mig själv)
    By annamiia in forum _1107 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-05, 21:56
  2. ♥ ♥ ♥ Födda-lista ♥ ♥ ♥ korrigerad
    By Anna1989 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 20:57
  3. ♥ ♥ ♥ Födda-lista ♥ ♥ ♥ Förslag
    By Anna1989 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 18:05
  4. ♥♥ BF-lista ♥ ♥ (städade lite bara...)
    By Wingtear in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-23, 12:33
  5. ♥♥♥ BF-lista ♥♥♥ (nytt datum efter UL)
    By piccolina in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-14, 14:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar