Ok, jag säger upp mig.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Ok, jag säger upp mig.

    Om ni visste hur här ser ut. Jag har inte ens FUNDERAT på julklappar, än mindre någon satans julmat. Hundarna är rastlösa. Tvättkorgen full. Stryktvätten lika full. Pannan är kall och kylen tom. Ha. Hahahahaha. *får nåt galet i blicken och strimlar kalendern i konfettibitar*

    Sådär. Så tycker jag om er jävla jul. *öppnar en ny BIB* Jag strejkar. Banne mig. Hur hinner folk liksom? Hur? Jobbar inte folk?
  2. 1
    Ok, jag säger upp mig. Om ni visste hur här ser ut. Jag har inte ens FUNDERAT på julklappar, än mindre någon satans julmat. Hundarna är rastlösa. Tvättkorgen full. Stryktvätten lika full. Pannan är kall och kylen tom. Ha. Hahahahaha. *får nåt galet i blicken och strimlar kalendern i konfettibitar*

    Sådär. Så tycker jag om er jävla jul. *öppnar en ny BIB* Jag strejkar. Banne mig. Hur hinner folk liksom? Hur? Jobbar inte folk?
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    sätter mig i en fåtölj bredvid dig med en BIB o joinar dig
  4. 2
    sätter mig i en fåtölj bredvid dig med en BIB o joinar dig
  5. Medlem sedan
    Mar 1998
    #3
    Nix, det gör jag inte.
    Som tröst kan jag väl säga att jag inte är klar heller då. Och har fulla tvättkorgar och ostädade badrum.
    Tycker hela veckan har gått åt till möten och skjutsande och allmänt tidsödande småspring och jox. Den här veckan hade de klämt in både EVK, soc-möte, utvecklingssamtal, tandläkare...
    Hela hösten har gått i mötenas tecken tycker jag...
  6. 3
    Nix, det gör jag inte.
    Som tröst kan jag väl säga att jag inte är klar heller då. Och har fulla tvättkorgar och ostädade badrum.
    Tycker hela veckan har gått åt till möten och skjutsande och allmänt tidsödande småspring och jox. Den här veckan hade de klämt in både EVK, soc-möte, utvecklingssamtal, tandläkare...
    Hela hösten har gått i mötenas tecken tycker jag...
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    jag med, jag med...är det vitt eller rött??
  8. 4
    jag med, jag med...är det vitt eller rött??
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Ja du....

    Vi flyttar på lördag/söndag så det är liiiite kaos i vårt lilla husoch sen jobbar jag måndag och tisdag men det löser sig...............kanske.
    Det löser sig...
  10. 5
    Ja du.... Vi flyttar på lördag/söndag så det är liiiite kaos i vårt lilla husoch sen jobbar jag måndag och tisdag men det löser sig...............kanske.
  11. Salander
    #6
    Jag med!
    Har haft en djävulsk dag på jobbet. Fått 7 nya uppdrag som helst borde vara klara igår.Alla chanser att vara ledig må och tisd försvann i ett nafs.
    Deklarerade just för maken att om han inte städar imorgon, när han är ledig och jag jobbar, så stryper jag honom.
    Jul?? Det är väl mitten av november fortfarande, eller??
  12. 6
    Jag med!
    Har haft en djävulsk dag på jobbet. Fått 7 nya uppdrag som helst borde vara klara igår.Alla chanser att vara ledig må och tisd försvann i ett nafs.
    Deklarerade just för maken att om han inte städar imorgon, när han är ledig och jag jobbar, så stryper jag honom.
    Jul?? Det är väl mitten av november fortfarande, eller??
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7

    haha, men du... tvättkorgen

    har fan inte med julen att göra!
    aka Sulan
  14. 7
    haha, men du... tvättkorgen har fan inte med julen att göra!
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8
    Ja hos mig e det rött.. Går de bra? Annars kan jag nog hitta en flaska vitt här i gömmorna.
  16. 8
    Ja hos mig e det rött.. Går de bra? Annars kan jag nog hitta en flaska vitt här i gömmorna.
  17. Medlem sedan
    Oct 2001
    #9
    rött går bra, inte så mycket för då får jag huvvevärk men rött är gott

    skål!
  18. 9
    rött går bra, inte så mycket för då får jag huvvevärk men rött är gott

    skål!
  19. Medlem sedan
    Jul 2007
    #10

    Du bruttan

    jag var o köpte en BiB i dag efter jobbet..... så vi kan väl slå våra jobbande kroppar i hop och sippa vin istället för att stressa skallen i bitar för en usel lite jul.

    Har iofs köpt nästan alla julklappar men det är allt. Resten ligger på is.
    Jobbar hela helgen och dagen innan julafton. Men sen ... SEN efter det är jag ledig några dagar.
    Undrar vad jag ska göra då??
  20. 10
    Du bruttan jag var o köpte en BiB i dag efter jobbet..... så vi kan väl slå våra jobbande kroppar i hop och sippa vin istället för att stressa skallen i bitar för en usel lite jul.

    Har iofs köpt nästan alla julklappar men det är allt. Resten ligger på is.
    Jobbar hela helgen och dagen innan julafton. Men sen ... SEN efter det är jag ledig några dagar.
    Undrar vad jag ska göra då??
  21. Medlem sedan
    Mar 1998
    #11
    Och löser det sig inte så brukar det ju få lov att gå ändå.
  22. 11
    Och löser det sig inte så brukar det ju få lov att gå ändå.
  23. Medlem sedan
    Jun 2002
    #12
    *skickar lite av mitt jullugn där jag går mitt bland stressade människor och myser*
  24. 12
    *skickar lite av mitt jullugn där jag går mitt bland stressade människor och myser*
  25. Medlem sedan
    Apr 2007
    #13
    Men snälla nån, det är ju inte jul förrän om en vecka! Varför stressa? Man kan väl köpa en skinka när man vill äta den. Eller risgrynsgröt, om det är det man vill äta. Rödbetssallad finns färdig, och gravlax och ja allt man vill äta är ju bara att gå och köpa. Potatis tar 20 minuter, inte en vecka att koka!

    Känn lugnet och gå en promenad med hundarna.
  26. 13
    Men snälla nån, det är ju inte jul förrän om en vecka! Varför stressa? Man kan väl köpa en skinka när man vill äta den. Eller risgrynsgröt, om det är det man vill äta. Rödbetssallad finns färdig, och gravlax och ja allt man vill äta är ju bara att gå och köpa. Potatis tar 20 minuter, inte en vecka att koka!

    Känn lugnet och gå en promenad med hundarna.
  27. Medlem sedan
    Nov 2004
    #14
    Åh,vad skönt att höra att någon har det likadant även om jag lider med dig till fullo.
    Här har diskmaskinen varit paj i 2,5 månad,bilen kraschade för 1 vecka sedan .Julmaten är inte inhandlat,julklapparna halvfärdiga,tvätten i drivor(förvisso i källaren men ändå),disken staplad på köksbänken och julgodiset lyser med sin frånvaro ännu.
    Men.det tar jag itu med till helgen för då är bilen fixad och maken hemma och jag orkar mer.I lväll ska jag slänga barnen i säng och se på Leilas jul och dricka glögg.
  28. 14
    Åh,vad skönt att höra att någon har det likadant även om jag lider med dig till fullo.
    Här har diskmaskinen varit paj i 2,5 månad,bilen kraschade för 1 vecka sedan .Julmaten är inte inhandlat,julklapparna halvfärdiga,tvätten i drivor(förvisso i källaren men ändå),disken staplad på köksbänken och julgodiset lyser med sin frånvaro ännu.
    Men.det tar jag itu med till helgen för då är bilen fixad och maken hemma och jag orkar mer.I lväll ska jag slänga barnen i säng och se på Leilas jul och dricka glögg.

Liknande trådar

  1. Åter igen säger min son "varfölr säger
    By mamma24h in forum Bokstavsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 15:24
  2. Nu säger jag godnatt och jag säger det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 06:42
  3. Vad säger man??
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-16, 13:29
  4. Säger upp mig nu
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 18:39
  5. Sonen säger att pappa säger
    By Mamman1 in forum Separation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 12:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar