Så lugnt
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Så lugnt

    Jag sitter på jobbe toch slösurfar en stund.
    Det är så lugnt, det var 7 barn till frukost , brukar ha runt 30
    Ska städa skafferiet och sånt när det är så pass lugnt här.

    HAde väldiga problem att somna igår, bruka rinte ha det, men jag såg tv och skrev "dagbok", löste korsord, och ops, kl var 01.30 när jag släckte, men så sov jag ju till 10

    Tror jag var rädd att försova mig oxå, för i morse var jag tvungen att cykla till jobbet, var skiträdd att halka, för det är halt och massa snö på vägarna.
    Tog mig till jobbet helskinnad

    Har egentligen en del att göra hemma idag, men jag hinner det ikväll

    Har alla ni julledigt redan???
    Mia med Iza,Klara& Alex


  2. 1
    Så lugnt Jag sitter på jobbe toch slösurfar en stund.
    Det är så lugnt, det var 7 barn till frukost , brukar ha runt 30
    Ska städa skafferiet och sånt när det är så pass lugnt här.

    HAde väldiga problem att somna igår, bruka rinte ha det, men jag såg tv och skrev "dagbok", löste korsord, och ops, kl var 01.30 när jag släckte, men så sov jag ju till 10

    Tror jag var rädd att försova mig oxå, för i morse var jag tvungen att cykla till jobbet, var skiträdd att halka, för det är halt och massa snö på vägarna.
    Tog mig till jobbet helskinnad

    Har egentligen en del att göra hemma idag, men jag hinner det ikväll

    Har alla ni julledigt redan???
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Tufft av dig att cykla när det är halka. Jag har inte julledigt, jag jobbar hemma vid datorn och är fortfarande rätt krasslig. Men skriva är ju inte så ansträngande så det går hyfsat.
  4. 2
    Tufft av dig att cykla när det är halka. Jag har inte julledigt, jag jobbar hemma vid datorn och är fortfarande rätt krasslig. Men skriva är ju inte så ansträngande så det går hyfsat.
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    nej jag har inte julledigt ännu...idag har jag ledig dag eftersom jag jobbade hela helgen, imorgon jobbar jag igen men sen har jag semester resten av veckan. Skulle annars ha jobbat kväll julafton och juldagen samt annandagen men jag är mycket glad över att vi har så bra vikarier som gärna vill jobba fast det är jul...de borde ha fina julklappar de.
  6. 3
    nej jag har inte julledigt ännu...idag har jag ledig dag eftersom jag jobbade hela helgen, imorgon jobbar jag igen men sen har jag semester resten av veckan. Skulle annars ha jobbat kväll julafton och juldagen samt annandagen men jag är mycket glad över att vi har så bra vikarier som gärna vill jobba fast det är jul...de borde ha fina julklappar de.
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    Nej nej, itne julledig tän (läs mitt inlägg ovan!) JAg jobbar ff både idag coh imorgon, men sen så...

    HA en trevlig dag!
  8. 4
    Nej nej, itne julledig tän (läs mitt inlägg ovan!) JAg jobbar ff både idag coh imorgon, men sen så...

    HA en trevlig dag!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Nej jag jobbar sista dagen idag
  10. 5
    Nej jag jobbar sista dagen idag
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Ja jag har jullov från skolan men känner mig inte elt ledig ändå om jag ska vara ärlig Fyra barn hemma och fullt upp men ser fram emot ett par oplanerade juldagar
  12. 6
    Ja jag har jullov från skolan men känner mig inte elt ledig ändå om jag ska vara ärlig Fyra barn hemma och fullt upp men ser fram emot ett par oplanerade juldagar
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Tja, jag är föräldraledig, så jag har väl julledigt!

    Sambon kommer strax, hans sista arbetsdag idag. Jag och lill-killen ska shoppa lite ikväll tänkte jag!
  14. 7
    Tja, jag är föräldraledig, så jag har väl julledigt!

    Sambon kommer strax, hans sista arbetsdag idag. Jag och lill-killen ska shoppa lite ikväll tänkte jag!

Liknande trådar

  1. Lugnt lugnt lugnt Spark
    By Annanym in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 07:06
  2. Vad lugnt det är här
    By Annanym in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 07:10
  3. Här var det lugnt!
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 06:55
  4. Vad lugnt det är här...
    By HannaOSalma in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 21:24
  5. Oj vad lugnt här var
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 02:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar