Underbara julklappar!
_04 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Underbara julklappar!

    Lillkillen slog alla med förvåning när han fullkomligt struntade i pappret och snörena på paketen och bara lekte med det som var i! Alla saker som kom ur paketen undersöktes och lektes med! Så roligt att se att han uppskattade det han fick. Nu leker han för det vildaste på sitt rum med de saker ha fått och storasyster hjälper till... Hennes egna saker får tydligen vänta...
    Varit en helt underbar dag med hela familjen. Barnen har varit på bästa humör och det ha varit en riktigt God Jul.

    Ikväll ska vi bygga ihop skrivbordet som Tindra har fått, så hon kan sitta där och rita och måla i alla målarböcker och ritblock hon fått. Hon har fått en he del tillbehör till skrivbordet och ett gäng barbie och annat smått & gott också.

    Är så nöjd och det är mina barn också!

    Hoppas ni har en riktigt härlig julafton!

    Har era barn fått toppenbra julklappar de också?
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  2. 1
    Underbara julklappar! Lillkillen slog alla med förvåning när han fullkomligt struntade i pappret och snörena på paketen och bara lekte med det som var i! Alla saker som kom ur paketen undersöktes och lektes med! Så roligt att se att han uppskattade det han fick. Nu leker han för det vildaste på sitt rum med de saker ha fått och storasyster hjälper till... Hennes egna saker får tydligen vänta...
    Varit en helt underbar dag med hela familjen. Barnen har varit på bästa humör och det ha varit en riktigt God Jul.

    Ikväll ska vi bygga ihop skrivbordet som Tindra har fått, så hon kan sitta där och rita och måla i alla målarböcker och ritblock hon fått. Hon har fått en he del tillbehör till skrivbordet och ett gäng barbie och annat smått & gott också.

    Är så nöjd och det är mina barn också!

    Hoppas ni har en riktigt härlig julafton!

    Har era barn fått toppenbra julklappar de också?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    När Albin öppnade sin Lego brandstation så böjde han sig ner och pussade på lådan och sa "det var ju precis en sådan här jag önskade mig" och sedan kom en lång harang om hur glad han var för alla sina julklappar, även dem han inte önskat sig! Så jag tror nog att Albin fått toppen bra julklappar han oxå!
  4. 2
    När Albin öppnade sin Lego brandstation så böjde han sig ner och pussade på lådan och sa "det var ju precis en sådan här jag önskade mig" och sedan kom en lång harang om hur glad han var för alla sina julklappar, även dem han inte önskat sig! Så jag tror nog att Albin fått toppen bra julklappar han oxå!
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Nämen vad sött!

    Vad härligt att han gillade sina klappar!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Nämen vad sött! Vad härligt att han gillade sina klappar!

Liknande trådar

  1. Underbara, underbara änglar...
    By lolouise in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-03, 19:49
  2. Vår underbara son
    By Misty30 in forum Pappasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 20:28
  3. Underbara ni!!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 08:02
  4. min underbara dag :)
    By Klickann in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 20:31
  5. Vilka underbara julklappar på Cervera :)
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 11:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar