Börja på dagis...
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Börja på dagis...

    David ska nu börja på dagis. vi var tvugna att tacka ja för att få just den platsen. Tanken var att han skulle börja i augusti, men nu blir det redan i feb. Nervöst och spännande.
    Han har fått plats på en förskola som har specialutbildad personal och de har bara barn so är infelktionslkänsliga och är fyra personal på sex barn.
    Jag kommer att vara hemma till i augusti för att se att allt kommer att funka och David kommer gå tre timmar/dag för att få en lugn start.

    God Jul och Gott nytt år till er alla!
    Vicketick nu med fyra underverk här hemma.
    Isac -94, Adam -99, Victoria -02 och David 07.04.20.
  2. 1
    Börja på dagis... David ska nu börja på dagis. vi var tvugna att tacka ja för att få just den platsen. Tanken var att han skulle börja i augusti, men nu blir det redan i feb. Nervöst och spännande.
    Han har fått plats på en förskola som har specialutbildad personal och de har bara barn so är infelktionslkänsliga och är fyra personal på sex barn.
    Jag kommer att vara hemma till i augusti för att se att allt kommer att funka och David kommer gå tre timmar/dag för att få en lugn start.

    God Jul och Gott nytt år till er alla!
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    åå så roligt att höra jag tror det e bra för både dig å david allt kommer gå galant! kram på dig
  4. 2
    åå så roligt att höra jag tror det e bra för både dig å david allt kommer gå galant! kram på dig
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Det blir nog bra, har lite svårt att vänja mig vid tanken bara att lämna bort honom.
  6. 3
    Det blir nog bra, har lite svårt att vänja mig vid tanken bara att lämna bort honom.

Liknande trådar

  1. Börja på dagis?
    By Tuvali in forum _0807 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 19:06
  2. När börja dagis?
    By k m E *E* & E in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 10:45
  3. När börja dagis?
    By salsa in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 09:47
  4. När börja dagis?
    By salsa in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 20:35
  5. När ska era små börja på dagis/dag-
    By Io in forum _05 Höstbarn
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 17:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar