Väntar trean.
_0704 Aprilbarn
  1. Otålig
    #1

    Väntar trean.

    Har inte skrivit här på länge, skriver med mitt gamla anonyma nick. Jag är gravid, men det är jättenytt. Och jag är livrädd eftersom jag har en stor förlust bakom mig.

    Jag hörde först till marsgruppen 2007, men det blev ett aprilbarn.
  2. 1
    Väntar trean. Har inte skrivit här på länge, skriver med mitt gamla anonyma nick. Jag är gravid, men det är jättenytt. Och jag är livrädd eftersom jag har en stor förlust bakom mig.

    Jag hörde först till marsgruppen 2007, men det blev ett aprilbarn.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Grattis i massor till det lilla pyret i magen.
    Undrar bara om det är Starlet? Har för mig att hon var sugen på en till. Det kommer gå jätte bra, men förstår oron som finns när man haren stor förlust bakom sig. Jag skulle nog också kunna tänka mig en till om vi inte hade gått igenom det vi har gjort sen David kom.
    Lycka till!
    Kram
  4. 2
    Grattis i massor till det lilla pyret i magen.
    Undrar bara om det är Starlet? Har för mig att hon var sugen på en till. Det kommer gå jätte bra, men förstår oron som finns när man haren stor förlust bakom sig. Jag skulle nog också kunna tänka mig en till om vi inte hade gått igenom det vi har gjort sen David kom.
    Lycka till!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Grattis! Va kul!! Önskar dig Lycka till!!
  6. 3
    Grattis! Va kul!! Önskar dig Lycka till!!
  7. Otålig
    #4
    Tack! Ja undra kan man ju .

    Jag förstår att det varit mycket. Är det bra med er? Hur går det för David?
  8. 4
    Tack! Ja undra kan man ju .

    Jag förstår att det varit mycket. Är det bra med er? Hur går det för David?
  9. Otålig
    #5
    Tack! ja det är nervöst, men känns ändå bra och rätt i tiden.
  10. 5
    Tack! ja det är nervöst, men känns ändå bra och rätt i tiden.
  11. Medlem sedan
    Aug 2000
    #6

    Om det är

    du som jag kommer ihåg som "Otålig", så tillhörde vi "försöker bli gravid" samtidigt. Jag vill bara gratulera till graviditeten, trots att jag inte tillhör den här gruppen, min bebis kom i maj-07. Kanske kommer du ihåg mig ändå?

    Varma kramar Minchi
    Mamma till Miranda, Ofelia, Esther och Lovisa.
  12. 6
    Om det är du som jag kommer ihåg som "Otålig", så tillhörde vi "försöker bli gravid" samtidigt. Jag vill bara gratulera till graviditeten, trots att jag inte tillhör den här gruppen, min bebis kom i maj-07. Kanske kommer du ihåg mig ändå?

    Varma kramar Minchi
  13. Otålig
    #7
    Oh ja, visst minns jag dig. Grattis till bebisen. jag har inte varit inne här på jättelänge. Min kille kom i april 07, så du var inte långt efter.
    Nu har jag bf nån gång i augusti, men det blir väl snitt antar jag.
  14. 7
    Oh ja, visst minns jag dig. Grattis till bebisen. jag har inte varit inne här på jättelänge. Min kille kom i april 07, så du var inte långt efter.
    Nu har jag bf nån gång i augusti, men det blir väl snitt antar jag.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Grattis, grattis.
    Hoppas allt går bra.
    Ska hålla en tumme för dig.
  16. 8
    Grattis, grattis.
    Hoppas allt går bra.
    Ska hålla en tumme för dig.
  17. Otålig
    #9
    Tackar, tackar. Det är väldigt tidigt ännu, men man börjar ju hoppas direkt
  18. 9
    Tackar, tackar. Det är väldigt tidigt ännu, men man börjar ju hoppas direkt
  19. Medlem sedan
    Jun 2006
    #10
    grattis !!!!!
  20. 10
    grattis !!!!!
  21. Medlem sedan
    Jan 2006
    #11
    Tack
  22. 11
    Tack
  23. Medlem sedan
    Sep 2006
    #12
    Avslöjad Grattis!
  24. 12
    Avslöjad Grattis!
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Hihi... grattis igen.
  26. 13
    Hihi... grattis igen.
  27. Medlem sedan
    Jan 2006
    #14
    Ja, jag vet inte vad det är med mig Jag glömmer att vara anonym hela tiden, så nu sktier jag i det
  28. 14
    Ja, jag vet inte vad det är med mig Jag glömmer att vara anonym hela tiden, så nu sktier jag i det
  29. Medlem sedan
    Feb 2003
    #15
    Jättegrattis igen! Jag hoppades faktiskt på att det var du ! Var roligt att Adam ska bli storebror!!!
  30. 15
    Jättegrattis igen! Jag hoppades faktiskt på att det var du ! Var roligt att Adam ska bli storebror!!!
  31. Medlem sedan
    Jun 2006
    #16
    hihi *busted*

    grattis igen =)=)=)
    kommer bli toppen
  32. 16
    hihi *busted*

    grattis igen =)=)=)
    kommer bli toppen
  33. Medlem sedan
    Jun 2006
    #17
    Grattis till grav och förstår din oro. håller tummarna hårt att allt kommer gå bra och att Adam snart är storebror!!
  34. 17
    Grattis till grav och förstår din oro. håller tummarna hårt att allt kommer gå bra och att Adam snart är storebror!!
  35. Medlem sedan
    Jul 2004
    #18
    Haha! Grattis starlet!
  36. 18
    Haha! Grattis starlet!
  37. Medlem sedan
    Aug 2006
    #19
    Jag visste det
    hihihiii
  38. 19
    Jag visste det
    hihihiii
  39. Medlem sedan
    Aug 2006
    #20
    Jo det går, men det går väldigt långsamt. Han har precis lärt sig sitta , eller för två månader sen kom jag på nu, vad tiden rusar iväg. Han har väldigt svårt med balansen och talet har inte kommit igång, men han visar tydligt vad han vill så vi förstår honom ändå. Snart ska han börja på dagis och det känns väldigt nervöst, men det blir både bra för mig och honom. Han kan få en annan träning och slipper bli uttråkad på sin tråkiga mamma .
    Jag kommer vara hemma till augusti för att finnas till hand om det är något och han kommer att gå endast 3h/dag så det känns ok. Nu har sista operationen gjorts i näsan och det känns väldigt skönt. Vi har inte vip kort på sjukhuset längre som förut och får anpassa oss till den vanliga barnakuten när vi söker hjälp, men "peppar, pepppar ta i trä" så har vi sluppit det på sista tiden. Han går regelbundet hos neurologer och sjukgymnast och det känns tryggt. Vi vet inte vad han kommer att kunna lära sig, men det är vårt liv som det ser ut och det är bara David som kan visa det.
    Annars är han en riktigt glad och busig kille som håller den övriga familjen sysselsatt .
    Lycka till nu med pyret i magen och vad härligt med ny bebis att gosa med. Tänk vad livet har för överraskningar!
    Kram
  40. 20
    Jo det går, men det går väldigt långsamt. Han har precis lärt sig sitta , eller för två månader sen kom jag på nu, vad tiden rusar iväg. Han har väldigt svårt med balansen och talet har inte kommit igång, men han visar tydligt vad han vill så vi förstår honom ändå. Snart ska han börja på dagis och det känns väldigt nervöst, men det blir både bra för mig och honom. Han kan få en annan träning och slipper bli uttråkad på sin tråkiga mamma .
    Jag kommer vara hemma till augusti för att finnas till hand om det är något och han kommer att gå endast 3h/dag så det känns ok. Nu har sista operationen gjorts i näsan och det känns väldigt skönt. Vi har inte vip kort på sjukhuset längre som förut och får anpassa oss till den vanliga barnakuten när vi söker hjälp, men "peppar, pepppar ta i trä" så har vi sluppit det på sista tiden. Han går regelbundet hos neurologer och sjukgymnast och det känns tryggt. Vi vet inte vad han kommer att kunna lära sig, men det är vårt liv som det ser ut och det är bara David som kan visa det.
    Annars är han en riktigt glad och busig kille som håller den övriga familjen sysselsatt .
    Lycka till nu med pyret i magen och vad härligt med ny bebis att gosa med. Tänk vad livet har för överraskningar!
    Kram
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Väntar trean
    By Otålig in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-01-08, 14:34
  2. Väntar på trean!
    By Ann&Lovisa Erik Alva in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-07-25, 01:20
  3. Väntar trean
    By ♥Helena♥ in forum Många barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-23, 14:16
  4. Ni som väntar trean
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 18:38
  5. Ni som väntar trean.........
    By nikki73 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 10:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar