Nej, vill inte, hoppas inte, får inte
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    Nej, vill inte, hoppas inte, får inte

    Jag har ätit ganska lite idag och efter en dag med arbete och städning hemma så kände jag mig lite yr och illamående med hungerkänslor. Så går jag in till dottern som fortfarande är vaken och hon säger att hon mår illa. NEJ. Det får inte vara magsjuka. Det får inte. NEJ, NEJ.
    Snälla håll tummarna för att det inte ska vara magsjuka. Att det bara ska vara något som vi tror oss känna. SNÄLLA. VILL INTE. Har sett fram emot att få träffa de som kommer.

    Ja, inte så mycket att göra åt saken OM det skulle vara vara magsjuka. Nu säger hon igen att hon mår illa. Jaa, det ser inte bra ut just nu.

    Återkommer med rapport om hur det utvecklas!!!

    Kramar med skyddsutrustning mot magsjuka skickas!
  2. 1
    Nej, vill inte, hoppas inte, får inte Jag har ätit ganska lite idag och efter en dag med arbete och städning hemma så kände jag mig lite yr och illamående med hungerkänslor. Så går jag in till dottern som fortfarande är vaken och hon säger att hon mår illa. NEJ. Det får inte vara magsjuka. Det får inte. NEJ, NEJ.
    Snälla håll tummarna för att det inte ska vara magsjuka. Att det bara ska vara något som vi tror oss känna. SNÄLLA. VILL INTE. Har sett fram emot att få träffa de som kommer.

    Ja, inte så mycket att göra åt saken OM det skulle vara vara magsjuka. Nu säger hon igen att hon mår illa. Jaa, det ser inte bra ut just nu.

    Återkommer med rapport om hur det utvecklas!!!

    Kramar med skyddsutrustning mot magsjuka skickas!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Skickar skydd mot magsjuka,,,jag är så gott som immun (peppar, peppar, ta i trä) så jag kan skicka massa skydd.
  4. 2
    Skickar skydd mot magsjuka,,,jag är så gott som immun (peppar, peppar, ta i trä) så jag kan skicka massa skydd.
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    skickar över massor men kramar med skyddsutrustning mot magsjukan....hoppas bara de hinner fram i tid
  6. 3
    skickar över massor men kramar med skyddsutrustning mot magsjukan....hoppas bara de hinner fram i tid
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #4
    Tack, för skydden. Än så länge är det ok. dotra har somnat. vi får se i natt. Har en hink brevid sängen "just in case" och hon får sova i min säng så kan jag lättare ta hand om henne, jag vaknar lättare.
    Jag känner inget mer i magen. Magen är i olag men det är jag van vid nu så. Hungrig är jag också men det ska inte bli något mer idag, särskillt inte om dottern har magsjuka.

    Ni får en ny rapport imorgon. LOVAR!!!
  8. 4
    Tack, för skydden. Än så länge är det ok. dotra har somnat. vi får se i natt. Har en hink brevid sängen "just in case" och hon får sova i min säng så kan jag lättare ta hand om henne, jag vaknar lättare.
    Jag känner inget mer i magen. Magen är i olag men det är jag van vid nu så. Hungrig är jag också men det ska inte bli något mer idag, särskillt inte om dottern har magsjuka.

    Ni får en ny rapport imorgon. LOVAR!!!
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Hoppas verkligen att det går över!
  10. 5
    Hoppas verkligen att det går över!

Liknande trådar

  1. Vet inte vad jag vill,men hoppas på svar
    By AnonymModer in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-05-05, 07:25
  2. Hoppas bebis inte vill komma än!
    By -miapia- in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 09:37
  3. Vill inte hoppas för mycket men..
    By Karin&Emilia in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-03, 17:24
  4. Vill hoppas och tro men vågar inte :(
    By lilltroll in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 11:00
  5. ooo vill men vågar inte hoppas..
    By Elin m Juni & Mio, Bf +7 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 19:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar