Hoppar in här från juni barn
_04 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Hoppar in här från juni barn

    Hejsan.
    Ulrika heter jag och har 3 barn 1,4 och 6 år.
    Min 04 tjej heter Linnéa och är född i juni.
    Linnéa är en sprallig tjej med mycke energi och glädje.
    Hon älskar pyssla, leka och vara med kompisar.
    Hon går i simskola, gymnasik, fotboll och ishockey.

    Skall bli kul att lära känna er här.

    Ulle
  2. 1
    Hoppar in här från juni barn Hejsan.
    Ulrika heter jag och har 3 barn 1,4 och 6 år.
    Min 04 tjej heter Linnéa och är född i juni.
    Linnéa är en sprallig tjej med mycke energi och glädje.
    Hon älskar pyssla, leka och vara med kompisar.
    Hon går i simskola, gymnasik, fotboll och ishockey.

    Skall bli kul att lära känna er här.

    Ulle
  3. Noramtre
    #2
    Hej!

    Tänkte precis också börja skriva här. Kul att så många med 04r verkar skriva här. Välkommen skriver jag - fast jag precis hittat hit!

    Har själv en pojke på 7 år, flicka på 4 år och en flicka på 9 mån.

    Min lilla 4-åring lilla H är född i oktober.
  4. 2
    Hej!

    Tänkte precis också börja skriva här. Kul att så många med 04r verkar skriva här. Välkommen skriver jag - fast jag precis hittat hit!

    Har själv en pojke på 7 år, flicka på 4 år och en flicka på 9 mån.

    Min lilla 4-åring lilla H är född i oktober.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Hej och välkommen! Min -04:a heter Albin och är född i slutet av mars. Han har en lillebror som är född tidigare samma månad 2006.
    Albin gillar att vara ut och cykla, inne är det konstruktioner av alla de slag som gäller: duplo, lego, brio, kulbanor, om han inte får titta på TV.....
  6. 3
    Hej och välkommen! Min -04:a heter Albin och är född i slutet av mars. Han har en lillebror som är född tidigare samma månad 2006.
    Albin gillar att vara ut och cykla, inne är det konstruktioner av alla de slag som gäller: duplo, lego, brio, kulbanor, om han inte får titta på TV.....
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Välkommen! Jag har en 04septemberkille och även en 02-flicka. De leker jättebra ihop, vilket är skönt eftesom vi bor ute på landet. Det är bara 3 km in till samhället, men ingen väg man släpper ut barn på i första taget.

    Lilleman leker mycket med kompisar, även om det är en som är absoluta bästisen. Han går på gympa, vilket brukar vara veckans höjdpunkt. Han följer även med till badhuset då syrran går i simskola och kunde vi bara få honom att frivilligt lägga av med armpuffar så skulle han nog kunna börja han med.

    Det låter väldigt hektiskt med 4 aktiviteter! HUr hinner ni med det? Jag är totalt slut efter måndag: Gympa (lilleman och ibland storan), fredag: simskola (storan och lilleman följer med) och lördag: Ridning (storan, lilleman följer med ibland). Den här terminen har vi bestämt att strunta i ridningen.
  8. 4
    Välkommen! Jag har en 04septemberkille och även en 02-flicka. De leker jättebra ihop, vilket är skönt eftesom vi bor ute på landet. Det är bara 3 km in till samhället, men ingen väg man släpper ut barn på i första taget.

    Lilleman leker mycket med kompisar, även om det är en som är absoluta bästisen. Han går på gympa, vilket brukar vara veckans höjdpunkt. Han följer även med till badhuset då syrran går i simskola och kunde vi bara få honom att frivilligt lägga av med armpuffar så skulle han nog kunna börja han med.

    Det låter väldigt hektiskt med 4 aktiviteter! HUr hinner ni med det? Jag är totalt slut efter måndag: Gympa (lilleman och ibland storan), fredag: simskola (storan och lilleman följer med) och lördag: Ridning (storan, lilleman följer med ibland). Den här terminen har vi bestämt att strunta i ridningen.
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5
    hej och välkommen, jag heter madelene och min 04 hannes, har en bror, 6 år och två systrar 15 och 16 och gamla.
    hannes går inte på så mycket olika saker, går på gymnastik här där vi bor.
    Vi bor rätt långt ut på landet/skärgårn så det finns inte så mycket här i närheten.
    vad roligt att ni hittat hit.
  10. 5
    hej och välkommen, jag heter madelene och min 04 hannes, har en bror, 6 år och två systrar 15 och 16 och gamla.
    hannes går inte på så mycket olika saker, går på gymnastik här där vi bor.
    Vi bor rätt långt ut på landet/skärgårn så det finns inte så mycket här i närheten.
    vad roligt att ni hittat hit.

Liknande trådar

  1. Hoppar vidare till Juni gruppen
    By Nilfisken in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-10-21, 16:00
  2. Juni barn
    By fesghel in forum _1106 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-12, 15:17
  3. Hoppar från jan hit.....
    By bollibompa in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 18:39
  4. Hoppar era barn mycket?
    By fru_bill in forum _05 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 23:15
  5. Inflyttad från juni
    By Julibebis? in forum _0707 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 06:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar