Också ny här..
_04 Alla barn
  1. Noramtre
    #1

    Också ny här..

    Hej!

    Vad roligt med ett forum för oss med 04r! Jag har en flicka som är född i oktober 2004. Hon har två syskon, storebror på 7 år och lillasyster på 9 månader.

    Vår 04:a, lilla H är liten men himla gosig. Hon var 99,5 cm och vägde 13 kg på 4-årskontrollen. Så hon är lätt att bära om det skulle behövas någon gång! Känns lite ovant eftersom hennes syskon är ganska långa.

    Lilla H tycker om att leka i lekparker, cykla, leka med dockor och dockskåp och sparka sparkcykel.

    Ha det bra!
  2. 1
    Också ny här.. Hej!

    Vad roligt med ett forum för oss med 04r! Jag har en flicka som är född i oktober 2004. Hon har två syskon, storebror på 7 år och lillasyster på 9 månader.

    Vår 04:a, lilla H är liten men himla gosig. Hon var 99,5 cm och vägde 13 kg på 4-årskontrollen. Så hon är lätt att bära om det skulle behövas någon gång! Känns lite ovant eftersom hennes syskon är ganska långa.

    Lilla H tycker om att leka i lekparker, cykla, leka med dockor och dockskåp och sparka sparkcykel.

    Ha det bra!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Välkommen till dig oxå!
    Har skrivit en kort presentation under Ulle75's inlägg.
  4. 2
    Välkommen till dig oxå!
    Har skrivit en kort presentation under Ulle75's inlägg.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Välkommen du med!
    Kul att fler hittar hit!
    Ja, din tjej var inte stor hon, hon är nästa lika extrem som min pojke, fast han är åt andra hållet!
    På 4-årskontrollen var han 112,5 cm och vägde 26,1 kg. 13 kg vägde han vid 8 mån ålder...

    Lilleman gillar också sitt dockskåp, men bilar och traktorer är bäst. Spindelmannendräkten han fick i julklapp används nästan dagligen!
  6. 3
    Välkommen du med!
    Kul att fler hittar hit!
    Ja, din tjej var inte stor hon, hon är nästa lika extrem som min pojke, fast han är åt andra hållet!
    På 4-årskontrollen var han 112,5 cm och vägde 26,1 kg. 13 kg vägde han vid 8 mån ålder...

    Lilleman gillar också sitt dockskåp, men bilar och traktorer är bäst. Spindelmannendräkten han fick i julklapp används nästan dagligen!
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    välkommen hit.
    Vi har en ochså en lite mindre 4 åring med. 99 cm lång på 4 års men ca 16 kg.
    han är minst av alla 4 åingar på förskolan men tar igen det med humor och ett väldigt humör...
    Att leka med brio tågbanan just nu är en favorit.
  8. 4
    välkommen hit.
    Vi har en ochså en lite mindre 4 åring med. 99 cm lång på 4 års men ca 16 kg.
    han är minst av alla 4 åingar på förskolan men tar igen det med humor och ett väldigt humör...
    Att leka med brio tågbanan just nu är en favorit.

Liknande trådar

  1. FL också?
    By Zasa in forum _0907 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 08:51
  2. VAB här också...
    By Ikwood in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 07:22
  3. Nu har jag också...
    By Lina med fyran in forum _0906 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 13:43
  4. Också verkar denna månad vara körd också
    By Anis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 13:59
  5. Men jag går väl också då!
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 00:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar