Bebistiden är slut, det är bara att inse
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Bebistiden är slut, det är bara att inse

    min bebis har försvunnit och istället har tomten bytt ut honom mot en liten kille

    lite bilder...
    http://www.alltforforaldrar.se/page/...n-bebis-langre
    Have fun!

    Mamma till tre, L-0309, I-0502, S-0709
  2. 1
    Bebistiden är slut, det är bara att inse min bebis har försvunnit och istället har tomten bytt ut honom mot en liten kille

    lite bilder...
    http://www.alltforforaldrar.se/page/...n-bebis-langre
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Oj vad modig du varit. Ungeför så ser Jakob också ut med lockarna kvar alltså. Blir nog inte klippning riktigt än för han ändå. Klippte du själv eller var ni hos frissan?

    Han blev väldigt söt som klippt med men som du säger. Bebisen försvinner ju på ett sätt.
  4. 2
    Oj vad modig du varit. Ungeför så ser Jakob också ut med lockarna kvar alltså. Blir nog inte klippning riktigt än för han ändå. Klippte du själv eller var ni hos frissan?

    Han blev väldigt söt som klippt med men som du säger. Bebisen försvinner ju på ett sätt.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3
    men oj!!!!! vilka underbara lockar! och så mycket hår! mina killar har ju inget direkt att klippa av än, så här lär det inte hända så mycket med frisyren alls på ett tag till!
  6. 3
    men oj!!!!! vilka underbara lockar! och så mycket hår! mina killar har ju inget direkt att klippa av än, så här lär det inte hända så mycket med frisyren alls på ett tag till!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Vilken kaluffs han har Men visst försvann bebisen och fram kom en stilig liten kille istället.

    Det dröjer nog ett tag till innan det blir nån klippning här iaf (kanske lite i luggen)
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  8. 4
    Vilken kaluffs han har Men visst försvann bebisen och fram kom en stilig liten kille istället.

    Det dröjer nog ett tag till innan det blir nån klippning här iaf (kanske lite i luggen)

Liknande trådar

  1. Bara att inse att.....
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 15:40
  2. Det är bara att inse
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 22:02
  3. Slut på bebistiden
    By singoalla in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 18:17
  4. Bara att inse...
    By nickan73 in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 20:29
  5. Slut på bebistiden
    By annushka in forum _05 Höstbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 14:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar