Det var länge sen sist!
_0404 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    Det var länge sen sist!

    Hej!

    Jag var här inne under hela min graviditet och skrev samt under Ellas första år. Känner igen många sen den tiden, bl.a Marie med A O A, Alven, MOE och Anna sthlm. Roligt att ni är kvar. Vet inte om ni kommer ihåg mig. Hade nog signatur Bodil med Ella då tror jag.

    Ella har fått en lillasyster Maja som föddes 23 juni -06. Tänkte jag skulle börja skriva lite här inne nu. Har saknat det.

    Mvh Bodil
  2. 1
    Det var länge sen sist! Hej!

    Jag var här inne under hela min graviditet och skrev samt under Ellas första år. Känner igen många sen den tiden, bl.a Marie med A O A, Alven, MOE och Anna sthlm. Roligt att ni är kvar. Vet inte om ni kommer ihåg mig. Hade nog signatur Bodil med Ella då tror jag.

    Ella har fått en lillasyster Maja som föddes 23 juni -06. Tänkte jag skulle börja skriva lite här inne nu. Har saknat det.

    Mvh Bodil
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Välkommen tillbaka

    Här är inte så hög aktivitet numera men vi är många som fortfarande går in här då och då och kollar om någon kanske skrivit något.
    Annika m. Emil & Erik
  4. 2
    Välkommen tillbaka Här är inte så hög aktivitet numera men vi är många som fortfarande går in här då och då och kollar om någon kanske skrivit något.
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Hej! David har också en lillasyster -06, men i mars. Välkommen tillbaka!
  6. 3
    Hej! David har också en lillasyster -06, men i mars. Välkommen tillbaka!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Kul att se dig skriva här igen. Jag är inte superaktiv här heller längre (det är nog ingen), men kikar in i gruppen varje dag nästan. Jag väntar äntligen syskon till Albin efter en lång resa så nu skriver jag ju i en ny ankomsgrupp och då blir det även att jag kikar in här när jag ändå är på Aff.
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  8. 4
    Kul att se dig skriva här igen. Jag är inte superaktiv här heller längre (det är nog ingen), men kikar in i gruppen varje dag nästan. Jag väntar äntligen syskon till Albin efter en lång resa så nu skriver jag ju i en ny ankomsgrupp och då blir det även att jag kikar in här när jag ändå är på Aff.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5

    Hej hej!

    Kul att ännu en hittat tillbaka.
    Värd på AFF.

    Gulden i mitt liv:
    ** Alexander, 11 år (991027)
    ** Oliver, 8 år (021119)
    ** Alicia, 7 år (040402)

    Hemsida: http://www.famlille.se/
    Min blogg, både sorglig & glad: http://mariemedfamilj.bloggagratis.se/
    Min juliga blogg: http://misjul.bloggplatsen.se/
    Vårt egenstartade Autismforum: http://autismforum.egetforum.se/
  10. 5
    Hej hej! Kul att ännu en hittat tillbaka.
  11. Medlem sedan
    Sep 1999
    #6

    hejhej

    jag minns dig också.
    Min dotter bytte namn när hon var två år så nu heter hon Greta (Fredrika innan)
    Hon har två systrar, en Isadora som är född 02 och en Astrid som är född 05, i maj får hon ett syskon till men bm principvägrade säga könet grr...

    Tycker sidan är jätterba om man vill fråga nåt, och så lite kul om man vill skryta *ska jag skämmas här*
  12. 6
    hejhej jag minns dig också.
    Min dotter bytte namn när hon var två år så nu heter hon Greta (Fredrika innan)
    Hon har två systrar, en Isadora som är född 02 och en Astrid som är född 05, i maj får hon ett syskon till men bm principvägrade säga könet grr...

    Tycker sidan är jätterba om man vill fråga nåt, och så lite kul om man vill skryta *ska jag skämmas här*

Liknande trådar

  1. Länge sen sist
    By trollisbo in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-06-14, 19:23
  2. Oj, länge sen sist...
    By VeraK in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-17, 07:37
  3. Länge sen sist!
    By nornor in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-13, 22:08
  4. Länge sen sist
    By Nahna in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 15:11
  5. Länge sen sist
    By -malin in forum _0507 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar