Stökig jul
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Stökig jul

    Här har man hållt storebror hemma från dagis en hel månad innan jul pga magsjuka och förkylningar där och vad händer...?? På måndagskvällen innan jul blir Theo vrålförkyld med rossel, snuva, hosta och feber. Samtidigt som hans tänder nummer 4, 5 ,6, 7 och 8 spricker fram. Detta resulterade i att vi inte fick sova på 5 nätter över julhelgen utan sitta uppe med honom som grät dygnet runt. Vi fick åka till akuten och inhalera honom dessutom. Jag som hade sett fram mot denna jul som vi fått ihop så bra med alla släktbesök och så. Nu blev det istället inställda släktmiddagar. Nu är han så gott som frisk och igår var första dagen på en hel vecka som han var sitt vanliga glada jag igen. Nu hoppas jag på en lugn och skön nyår i stället och att vi andra klarar oss från förkylningen som alla verkar ha just nu......Hoppas ni andra varit friska och krya över julen.
  2. 1
    Stökig jul Här har man hållt storebror hemma från dagis en hel månad innan jul pga magsjuka och förkylningar där och vad händer...?? På måndagskvällen innan jul blir Theo vrålförkyld med rossel, snuva, hosta och feber. Samtidigt som hans tänder nummer 4, 5 ,6, 7 och 8 spricker fram. Detta resulterade i att vi inte fick sova på 5 nätter över julhelgen utan sitta uppe med honom som grät dygnet runt. Vi fick åka till akuten och inhalera honom dessutom. Jag som hade sett fram mot denna jul som vi fått ihop så bra med alla släktbesök och så. Nu blev det istället inställda släktmiddagar. Nu är han så gott som frisk och igår var första dagen på en hel vecka som han var sitt vanliga glada jag igen. Nu hoppas jag på en lugn och skön nyår i stället och att vi andra klarar oss från förkylningen som alla verkar ha just nu......Hoppas ni andra varit friska och krya över julen.
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Fy stackare! Här var det också en tråkig jul På julafton var det jag som blev magsjuk, kräkte och hade diarré. Och Freja var supergrinig och febrig, samma sak här, tand nr 3,4,5 och 6 som spökade! Hon somnade till sist, men det var mkt gnäll, och mår man själv inte bra så blir man fruktansvärt irriterad för minsta lilla, vilket gav mig värsta ångesten!

    Men imorgon blir det lugnt nyårsfirande hemma! Ska bli skönt!

    Kram och gott nytt år och god fortsättning!
  4. 2
    Fy stackare! Här var det också en tråkig jul På julafton var det jag som blev magsjuk, kräkte och hade diarré. Och Freja var supergrinig och febrig, samma sak här, tand nr 3,4,5 och 6 som spökade! Hon somnade till sist, men det var mkt gnäll, och mår man själv inte bra så blir man fruktansvärt irriterad för minsta lilla, vilket gav mig värsta ångesten!

    Men imorgon blir det lugnt nyårsfirande hemma! Ska bli skönt!

    Kram och gott nytt år och god fortsättning!
  5. Medlem sedan
    Mar 2007
    #3
    Ja då förstår jag att eran jul var ungefär som våran. Vi får se fram mot nyår istället.
    Kram o gott nytt år på dig med
  6. 3
    Ja då förstår jag att eran jul var ungefär som våran. Vi får se fram mot nyår istället.
    Kram o gott nytt år på dig med

Liknande trådar

  1. Stökig klass
    By Snusmumrik in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-12-15, 13:35
  2. Stökig natt!
    By Karamella in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-10-24, 22:08
  3. Stökig i skolan
    By mamma24h in forum Bokstavsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-11-21, 22:36
  4. stökig
    By fjompanz in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 16:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar