Gnäll, Gnäll och gnäll!!
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Gnäll, Gnäll och gnäll!!

    så är det hemma hos oss just nu. Jag blir nästan tokig! hn gnäller mest hela tiden och ska ha allt på sitt sätt. Suck! Hur har ni det?

    Kram
  2. 1
    Gnäll, Gnäll och gnäll!! så är det hemma hos oss just nu. Jag blir nästan tokig! hn gnäller mest hela tiden och ska ha allt på sitt sätt. Suck! Hur har ni det?

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    Tufft men härligt!

    Love fick ju lillasyster i november, Ebba.
    Han som alltid varit såå extremt lugn är nu sjövild. Tur att han får vara på dagis 15h i veckan för jag kan ju inte aktivera honom alls nu när jag mest sitter och ammar hela dagarna.
    Så just nu är det tufft. Men samtidigt underbart att ha en liten bebis igen. Och om ett par månader är hon större och äter mindra ofta och Love har förhoppningsvis lugnat sig lite.
    Fler som har "trotsbarn"?
    Anna m goa barna Love (maj -06) + Ebba (nov -08)
  4. 2
    Tufft men härligt! Love fick ju lillasyster i november, Ebba.
    Han som alltid varit såå extremt lugn är nu sjövild. Tur att han får vara på dagis 15h i veckan för jag kan ju inte aktivera honom alls nu när jag mest sitter och ammar hela dagarna.
    Så just nu är det tufft. Men samtidigt underbart att ha en liten bebis igen. Och om ett par månader är hon större och äter mindra ofta och Love har förhoppningsvis lugnat sig lite.
    Fler som har "trotsbarn"?
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3

    jag VILL inte!!!

    är den mest frekventa meningen i vårt hem!

    åsså skäller han ut mig: !beppe lite arg på dig innan!! så rynkar han pannan och tar sats. Det är omöjligt att motstå, och jag frågar på allvar vad jag har gjort för fel, men det är så kämpigt att inte börja skratta. han ser detta, och det glittrar i ögonen på honom, samtidigt som han kör på tills han är klar.

    när han är klar får jag oftast en puss och "nu beppe glad igen!"
  6. 3
    jag VILL inte!!! är den mest frekventa meningen i vårt hem!

    åsså skäller han ut mig: !beppe lite arg på dig innan!! så rynkar han pannan och tar sats. Det är omöjligt att motstå, och jag frågar på allvar vad jag har gjort för fel, men det är så kämpigt att inte börja skratta. han ser detta, och det glittrar i ögonen på honom, samtidigt som han kör på tills han är klar.

    när han är klar får jag oftast en puss och "nu beppe glad igen!"

Liknande trådar

  1. Gnäll, gnäll och massa prat och sång.
    By shehulk in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-19, 23:51
  2. Sjuk dotter (gnäll, gnäll, gnäll)
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 11:34
  3. gnäll gnäll gnäll och gråt var det hela
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 09:58
  4. Gnäll igen,eller gnäll..besviken
    By jossan30 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 12:19
  5. Totalt depp-inlägg (gnäll, gnäll, gnäll)
    By Nissa, R-02 och M-04 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 22:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar