Filippa ute på äventyr
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Filippa ute på äventyr

    I lördags åkte Filippa med mormor o morfar till Gran Canaria för 1 veckas semester. Min mamma fyller 60 (idag!) och de firar med att bo i svit på en resort, all inclusive osv osv. Med sig har de vänner som har med sig sitt barnbarn (dryga 1 år yngre än Filippa, de leker jättebra!).
    Det är barnklubb, massor med bad, småbarnsdisco, schlageruppvisning mm mm. Förutom att det är 25 grader, sol och vindstilla

    Vi här hemma i 7 minusgrader och snålblåst är inte alls avis...

    Jag har jullov från skolan, men jobbar i mellandagarna. Efter nyår ska jag ha lite lov och ledigt tänkte jag. Min man och Måns är hemma och hittar på roliga saker om dagarna

    I mitt AFF-galleri, i albumet som heter "höst/vinter 2008" finns några nyare bilder på Filippa. Spana in hennes långa hår! Räcker numer till midjan!
    *~* The road to hell is paid with good intentions *~*
  2. 1
    Filippa ute på äventyr I lördags åkte Filippa med mormor o morfar till Gran Canaria för 1 veckas semester. Min mamma fyller 60 (idag!) och de firar med att bo i svit på en resort, all inclusive osv osv. Med sig har de vänner som har med sig sitt barnbarn (dryga 1 år yngre än Filippa, de leker jättebra!).
    Det är barnklubb, massor med bad, småbarnsdisco, schlageruppvisning mm mm. Förutom att det är 25 grader, sol och vindstilla

    Vi här hemma i 7 minusgrader och snålblåst är inte alls avis...

    Jag har jullov från skolan, men jobbar i mellandagarna. Efter nyår ska jag ha lite lov och ledigt tänkte jag. Min man och Måns är hemma och hittar på roliga saker om dagarna

    I mitt AFF-galleri, i albumet som heter "höst/vinter 2008" finns några nyare bilder på Filippa. Spana in hennes långa hår! Räcker numer till midjan!
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Å vad kul!

    Blir alltid så glad när jag hör om mor-farföräldrar som gör saker med sina barnbarn. Vilka band de får!
  4. 2
    Å vad kul! Blir alltid så glad när jag hör om mor-farföräldrar som gör saker med sina barnbarn. Vilka band de får!

Liknande trådar

  1. Ny dag nya äventyr
    By ~liten~ in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 10:03
  2. äventyr
    By victoria in forum Resesnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 23:37
  3. Äventyr
    By Annika m M&V in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 07:03
  4. Äventyr
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 22:38
  5. Ut på äventyr!
    By Hello in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 07:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar