Gott Nytt År!
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Gott Nytt År!

    Jag vill önska er alla ett Gott Nytt År!

    Jag hoppas att både ni föräldrar och era barn får ett bra 2009.
  2. 1
    Gott Nytt År! Jag vill önska er alla ett Gott Nytt År!

    Jag hoppas att både ni föräldrar och era barn får ett bra 2009.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Gott nytt år till dig med. Hur har det gått med ditt jobb, bra hoppas jag och i vilket fall som så hoppas jag på tur för dig 2009
  4. 2
    Gott nytt år till dig med. Hur har det gått med ditt jobb, bra hoppas jag och i vilket fall som så hoppas jag på tur för dig 2009
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Ingen förändring

    När det gäller jobbet har det inte hänt någon förändring. Jag är uppsagd och min sista dag som anställd i företaget blir den 29 mars. Har inte fått något nytt arbete. Jag var på en intervju i november för ett jobb som jag hoppades en del på men p.g.a lågkonjunkturen har det företaget avblåst rekryteringen av personal.
  6. 3
    Ingen förändring När det gäller jobbet har det inte hänt någon förändring. Jag är uppsagd och min sista dag som anställd i företaget blir den 29 mars. Har inte fått något nytt arbete. Jag var på en intervju i november för ett jobb som jag hoppades en del på men p.g.a lågkonjunkturen har det företaget avblåst rekryteringen av personal.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Detsamma från mig!

    Ha en riktigt bra nyårsafton och ett ännu bättre 2009. Hoppas det blir mer fart här inne då
  8. 4
    Detsamma från mig! Ha en riktigt bra nyårsafton och ett ännu bättre 2009. Hoppas det blir mer fart här inne då
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5

    Tack det samma

    Jag blev hemma då de jag skulle till blev sjuka,kockade till dottern och hennes kompisar.Efter det avverkade jag en timme i gymet.Nästa nyår får bli mer festlig tack.
    två kompisar blev kvar då någon taxi inom rimlig tid inte gick att få.Tur att vi har bäddsoffa och att min säng är stor.Jag fick sova i dotterns säng.
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  10. 5
    Tack det samma Jag blev hemma då de jag skulle till blev sjuka,kockade till dottern och hennes kompisar.Efter det avverkade jag en timme i gymet.Nästa nyår får bli mer festlig tack.
    två kompisar blev kvar då någon taxi inom rimlig tid inte gick att få.Tur att vi har bäddsoffa och att min säng är stor.Jag fick sova i dotterns säng.
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6

    Hoppas

    Jag hoppas också på lite bättre fart här. Men vet jag skulle kunna bistå med som kan intressera er. Men om det är någon som undrar något om mig och mitt liv så är det bara att fråga så ska jag försöka svara.
  12. 6
    Hoppas Jag hoppas också på lite bättre fart här. Men vet jag skulle kunna bistå med som kan intressera er. Men om det är någon som undrar något om mig och mitt liv så är det bara att fråga så ska jag försöka svara.
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7

    Hej!

    Du har alltid mycket att bidra med tycker jag. Allt behöver ju inte handla om djupa saker eller problem som rör op eller så. Tycker om att läsa hur det går för dig i din vardagssituation
  14. 7
    Hej! Du har alltid mycket att bidra med tycker jag. Allt behöver ju inte handla om djupa saker eller problem som rör op eller så. Tycker om att läsa hur det går för dig i din vardagssituation
  15. Medlem sedan
    Jun 2001
    #8

    OK

    OK, jag tror mig förstå vad du menar. Men för tillfället är det stopp i skallen på mig vad jag skulle kunna skriva om. Men jag lovar att återkomma när kommit på något.

    Dock hoppas jag med mina berättelser visa att det går att leva ett vettigt vuxenliv trots vad som många anser som ett allvarligt handikapp. Jag har ju egen lägenhet, körkort och bil och haft jobb i över trettio år. Även om det f.n ser kärvt på den senare punkten för mig.
  16. 8
    OK OK, jag tror mig förstå vad du menar. Men för tillfället är det stopp i skallen på mig vad jag skulle kunna skriva om. Men jag lovar att återkomma när kommit på något.

    Dock hoppas jag med mina berättelser visa att det går att leva ett vettigt vuxenliv trots vad som många anser som ett allvarligt handikapp. Jag har ju egen lägenhet, körkort och bil och haft jobb i över trettio år. Även om det f.n ser kärvt på den senare punkten för mig.

Liknande trådar

  1. Ett Gott Slut o ett Gott Nytt År
    By loppatoppa in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 14:52
  2. Ett Gott Slut o Ett Gott Nytt År
    By loppatoppa in forum _0905 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-31, 19:38
  3. Gott Slut & Gott Nytt 2008
    By Jenny m Thea & Moa in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 17:39
  4. Gott slut och Gott nytt år!
    By deprimerad 2-barns mor in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 10:51
  5. Gott Slut & Gott Nytt!!
    By Anna m V & E in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 00:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar