Jag överlevde dagen
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Jag överlevde dagen

    Puha, min dag har varit galet hektisk och jag däckade i två timmar när jag kom hem. Nu sitter jag här med ett glas vin och allt känns faktiskt ganska bra!

    Pastapappan var inte särskilt populär i natt och jag tvingade upp honom från soffan medelst enbart fula ord. Han hade någon egen logik som gick ut på att jag och A skulle få mer plats i sängen om han inte låg där och att han inte ville störa oss med sina snarkningar om vi lyckades somna. Ibland tror jag att den manliga hjärnan går i baklås. Han verkar dock ha insett att hans agerande inte kommer vinna något pris och har varit extra snäll och förstående och kom dessutom hem med en låda från Clinique till mig.
    Jag struntar i att jobba imorgon och det känns som helt rätt beslut!
  2. 1
    Jag överlevde dagen Puha, min dag har varit galet hektisk och jag däckade i två timmar när jag kom hem. Nu sitter jag här med ett glas vin och allt känns faktiskt ganska bra!

    Pastapappan var inte särskilt populär i natt och jag tvingade upp honom från soffan medelst enbart fula ord. Han hade någon egen logik som gick ut på att jag och A skulle få mer plats i sängen om han inte låg där och att han inte ville störa oss med sina snarkningar om vi lyckades somna. Ibland tror jag att den manliga hjärnan går i baklås. Han verkar dock ha insett att hans agerande inte kommer vinna något pris och har varit extra snäll och förstående och kom dessutom hem med en låda från Clinique till mig.
    Jag struntar i att jobba imorgon och det känns som helt rätt beslut!
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Pust. Och skål. Har också haft en rätt full dag, dock utan arbete i egentlig bemärkelse, så jag njuter av ett las vin, Wllander samt försöker peppa mig själv att på ett enkelt och casual sätt ta upp att det är några rätt stora räkningar som måste betalas.
  4. 2
    Pust. Och skål. Har också haft en rätt full dag, dock utan arbete i egentlig bemärkelse, så jag njuter av ett las vin, Wllander samt försöker peppa mig själv att på ett enkelt och casual sätt ta upp att det är några rätt stora räkningar som måste betalas.
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3
    Skönt! Att han verkar förstå. och present är inte fel!!
  6. 3
    Skönt! Att han verkar förstå. och present är inte fel!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Bra att Pastapappan förstod att han inte stod högt i kurs. Och trevligt med en Clinique låda.
  8. 4
    Bra att Pastapappan förstod att han inte stod högt i kurs. Och trevligt med en Clinique låda.

Liknande trådar

  1. Överlevde den här dagen!
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2017-08-18, 15:28
  2. Jag överlevde dagen
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 20:47
  3. Jag överlevde dagen!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 21:01
  4. Jag överlevde dagen:)
    By smurfan in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 16:18
  5. Överlevde dagen!!!
    By Therese & 3 små barn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 16:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar