Wii-skada?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Wii-skada?

    Har fått en del ont i muskelfästet i högra axeln. Spelat lite Wii idag. Är jag så otränad? Eller finns det fler fall? *S*
  2. 1
    Wii-skada? Har fått en del ont i muskelfästet i högra axeln. Spelat lite Wii idag. Är jag så otränad? Eller finns det fler fall? *S*
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    Precis fått Wii?
    Jag hade det precis i början när vi tokspelade
    Numera får jag inte ont längre, så övning fixar det hela.
  4. 2
    Precis fått Wii?
    Jag hade det precis i början när vi tokspelade
    Numera får jag inte ont längre, så övning fixar det hela.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Tennisarm?
  6. 3
    Tennisarm?
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Det finns fler fall - Junior fick Wii i julklapp av mormor och morfar och maken klagar över träningsvärk
  8. 4
    Det finns fler fall - Junior fick Wii i julklapp av mormor och morfar och maken klagar över träningsvärk
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Japp, sådär får man av tennisen! Ta det lugnt imorgon.
  10. 5
    Japp, sådär får man av tennisen! Ta det lugnt imorgon.
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    samma här...speciellt efter att ha tennis och bowlingmatcher varje kväll det tog kan man säga
  12. 6
    samma här...speciellt efter att ha tennis och bowlingmatcher varje kväll det tog kan man säga
  13. Medlem sedan
    Apr 2000
    #7
    Låter bra. Hoppas det går över snart. Men bowla måste jag göra innan jag somnar.
  14. 7
    Låter bra. Hoppas det går över snart. Men bowla måste jag göra innan jag somnar.
  15. Medlem sedan
    Apr 2000
    #8
    MMm, till viss del. Tennisarm har fått en ny innebörd.
  16. 8
    MMm, till viss del. Tennisarm har fått en ny innebörd.
  17. Medlem sedan
    Apr 2000
    #9
    Du då? Har inte du ont? Eller har du bara musarm?
  18. 9
    Du då? Har inte du ont? Eller har du bara musarm?
  19. Medlem sedan
    Apr 2000
    #10
    Aaaah så det är bara tennisen som ger smärtan? Men då borde det gå bra med en bowlingrunda då? Fast utan barnen, de är för duktiga...
  20. 10
    Aaaah så det är bara tennisen som ger smärtan? Men då borde det gå bra med en bowlingrunda då? Fast utan barnen, de är för duktiga...
  21. Medlem sedan
    Apr 2000
    #11
    Skönt att höra att man inte är ensam.

    Allt bra med er annars? Varit sjuk och hållt låg profil. Men i morgon är en ny dag. Ska jobba då så jag vill inte ha för ont i axeln.
  22. 11
    Skönt att höra att man inte är ensam.

    Allt bra med er annars? Varit sjuk och hållt låg profil. Men i morgon är en ny dag. Ska jobba då så jag vill inte ha för ont i axeln.
  23. Medlem sedan
    Aug 2000
    #12
    Jag spelar inte - ännu ska jag väl säga... funderar på att köpa en fitness-bräda till Wii
  24. 12
    Jag spelar inte - ännu ska jag väl säga... funderar på att köpa en fitness-bräda till Wii
  25. Medlem sedan
    Apr 2000
    #13
    Är den bra tror du?

    Men varför spelar du inte? Är ju så underbart kul.
  26. 13
    Är den bra tror du?

    Men varför spelar du inte? Är ju så underbart kul.
  27. Medlem sedan
    Nov 2002
    #14
    jodå vi har varit sjuka också...och jul jaa den är som den är...man "måste" umgås med släkten och jag vet inte men jag blir förvånad varje år liksom? borde man inte lära sig att de inte kommer ändra sig?

    Aaaah jobba...hört talas om något som heter så...undra om man får uppleva det någon gång (jag? bitter? vad pratar du för strunt! )
  28. 14
    jodå vi har varit sjuka också...och jul jaa den är som den är...man "måste" umgås med släkten och jag vet inte men jag blir förvånad varje år liksom? borde man inte lära sig att de inte kommer ändra sig?

    Aaaah jobba...hört talas om något som heter så...undra om man får uppleva det någon gång (jag? bitter? vad pratar du för strunt! )
  29. Medlem sedan
    Nov 2002
    #15
    du kan komma hit och prova om du vill...vi har Wii fit
  30. 15
    du kan komma hit och prova om du vill...vi har Wii fit
  31. Medlem sedan
    Apr 2000
    #16
    Släkten är värst. Gäller väl en hel del. Knepigt egentligen det där att umgås bara för att. Fast jag gillar de ändå på ett konstigt sätt.

    Så du har inte fått napp än? Tråkigt. Men jag lovar dig att du snart hittar något som passar. Så jobbigt att vänta. Men en dag så händer det.

    Var det ni som var ute och tjuvstartade lite för en stund sen? *S* Jag hoppas att jag inte stöter på problem på jobbet (många faktorer kan sinka mig) så jag är hemma till 12-slaget.
  32. 16
    Släkten är värst. Gäller väl en hel del. Knepigt egentligen det där att umgås bara för att. Fast jag gillar de ändå på ett konstigt sätt.

    Så du har inte fått napp än? Tråkigt. Men jag lovar dig att du snart hittar något som passar. Så jobbigt att vänta. Men en dag så händer det.

    Var det ni som var ute och tjuvstartade lite för en stund sen? *S* Jag hoppas att jag inte stöter på problem på jobbet (många faktorer kan sinka mig) så jag är hemma till 12-slaget.
  33. Medlem sedan
    Apr 2000
    #17
    Nä? Tycker du den är bra? Ger den något?
    Jag kommer som sagt gärna på besök. Träning, kaffe, lek...
  34. 17
    Nä? Tycker du den är bra? Ger den något?
    Jag kommer som sagt gärna på besök. Träning, kaffe, lek...
  35. Medlem sedan
    Nov 2002
    #18
    jaa jag tycker den är kul, tyvårr har vi halkat lite efter med att använda den då vi just nu har två stycken som inte vågar sova i sina rum (den ena har ett spöke i garderoben och den andra har en spindel i sängen? ). Men jag gillar den och hur mycket den ger kan nog bero på hur vältränad man är och vad man är van vid

    Låter kanon...kom förbi bara (inte fredag bara då har vi gäster )
  36. 18
    jaa jag tycker den är kul, tyvårr har vi halkat lite efter med att använda den då vi just nu har två stycken som inte vågar sova i sina rum (den ena har ett spöke i garderoben och den andra har en spindel i sängen? ). Men jag gillar den och hur mycket den ger kan nog bero på hur vältränad man är och vad man är van vid

    Låter kanon...kom förbi bara (inte fredag bara då har vi gäster )
  37. Medlem sedan
    Nov 2002
    #19
    vi raketer? är du klok eller? jag avskyr raketer får bara ont i öronen

    Jo det kommer väl ett jobb till mig med men det känns inte kul just nu...

    Jo den typen av kommentarer som dottern kom med hos makens föräldrar häromdagen gör att man börjar fundera "vad sysslar vi med???"
  38. 19
    vi raketer? är du klok eller? jag avskyr raketer får bara ont i öronen

    Jo det kommer väl ett jobb till mig med men det känns inte kul just nu...

    Jo den typen av kommentarer som dottern kom med hos makens föräldrar häromdagen gör att man börjar fundera "vad sysslar vi med???"
  39. Medlem sedan
    Aug 2000
    #20
    Jag spelar inte för att jag tycker det är trist... rätt och slätt...
  40. 20
    Jag spelar inte för att jag tycker det är trist... rätt och slätt...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. FB-skada?
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-08-25, 17:09
  2. Det som kan skada (HLR)
    By _Maa_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 10:19
  3. cp skada
    By Tite in forum Hjärnskador
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 21:20
  4. Ang min skada *OT*
    By Geo75 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 00:22
  5. CP skada?
    By Änglamamma in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 18:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar