Gott Nytt år
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Gott Nytt år

    Vi önskar alla här inne ett gott nytt år.Hoppas alla hade en trevlig nyårsafton. Min Fanny vaknde vid 23.30 av att det började smälla raketer, vilket hon inte alls tyckte om. Så vi hade en gråtande Fanny vid tolvslaget, men hon fick iallafall vara med vid tolvslaget
  2. 1
    Gott Nytt år Vi önskar alla här inne ett gott nytt år.Hoppas alla hade en trevlig nyårsafton. Min Fanny vaknde vid 23.30 av att det började smälla raketer, vilket hon inte alls tyckte om. Så vi hade en gråtande Fanny vid tolvslaget, men hon fick iallafall vara med vid tolvslaget
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    God fortsättning!!

    Mina två pojkar tvärslocknade 21:30 och sov sig igenom tolvslaget
  4. 2
    God fortsättning!!

    Mina två pojkar tvärslocknade 21:30 och sov sig igenom tolvslaget
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Gott nytt år! Adrian han sov sig konstigt nog igenom en massa fyrverkerier som ekade utanför hans fönster.
    Vi hade en bra nyårsafton. Vi åt gott. Mums. Nu efter helgerna och årsskiftet kan man slappna av och bara hoppas på att lillasyster kommer snart. Har BF 8/1. Adrian hade redan kommit så här dags.
  6. 3
    Gott nytt år! Adrian han sov sig konstigt nog igenom en massa fyrverkerier som ekade utanför hans fönster.
    Vi hade en bra nyårsafton. Vi åt gott. Mums. Nu efter helgerna och årsskiftet kan man slappna av och bara hoppas på att lillasyster kommer snart. Har BF 8/1. Adrian hade redan kommit så här dags.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4
    God fortsättning från oss!

    Vi befann oss på nyårsparty hos vänner & Hugo han hade sovit sen middag & klarade precis av 12-slaget.
    Storasyster på snart 4 klarade av till 2 :s
    Ingen av barnen är gillade raketerna så vi befann oss inomhus.
  8. 4
    God fortsättning från oss!

    Vi befann oss på nyårsparty hos vänner & Hugo han hade sovit sen middag & klarade precis av 12-slaget.
    Storasyster på snart 4 klarade av till 2 :s
    Ingen av barnen är gillade raketerna så vi befann oss inomhus.
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5
    Gott Nytt År och god fortsättning på år 2009!

    Vi var iväg hos goda vänner...och de spelades guitar hero, sjöngs till lips på xboxen och åts gott....alla 3 barnen höll sig vakna till 00.00 men sen somnade mitten tjejen medans storebror och Amanda höll igång enda tills jag stoppa hela familjen inkl magen som sparka för fullt in i bilen.
  10. 5
    Gott Nytt År och god fortsättning på år 2009!

    Vi var iväg hos goda vänner...och de spelades guitar hero, sjöngs till lips på xboxen och åts gott....alla 3 barnen höll sig vakna till 00.00 men sen somnade mitten tjejen medans storebror och Amanda höll igång enda tills jag stoppa hela familjen inkl magen som sparka för fullt in i bilen.
  11. Medlem sedan
    Jul 2006
    #6
    God fortsättning! Vi sköt av raketerna lite tidigare för att barnen skulle orka vara med, men David blev jätterädd och grät så jag fick gå in med honom och titta genom fönstret.
    Vi lämnade tillställningen vi var på 23.30 eftersom David var så övertrött och somnar inte borta, men sen fick han ändå hålla sig vaken över tolvslaget för vi ville inte natta honom förrän det nya året klingat in.
    Jag har förresten bytt ut mitt inloggningsnamn, baby 11 har känts gammalt länge, och nu när jag väntar ny bebis kände jag att jag var tvungen att byta.
  12. 6
    God fortsättning! Vi sköt av raketerna lite tidigare för att barnen skulle orka vara med, men David blev jätterädd och grät så jag fick gå in med honom och titta genom fönstret.
    Vi lämnade tillställningen vi var på 23.30 eftersom David var så övertrött och somnar inte borta, men sen fick han ändå hålla sig vaken över tolvslaget för vi ville inte natta honom förrän det nya året klingat in.
    Jag har förresten bytt ut mitt inloggningsnamn, baby 11 har känts gammalt länge, och nu när jag väntar ny bebis kände jag att jag var tvungen att byta.
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7
    Grattis till magen
    När är du beräknad?
  14. 7
    Grattis till magen
    När är du beräknad?
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    Grattis Vad kul med en liten till.
  16. 8
    Grattis Vad kul med en liten till.
  17. Medlem sedan
    Jul 2006
    #9
    Tack. Jag har beräknat bf 6/6. Vi får väl se vem av oss som hinner först.
  18. 9
    Tack. Jag har beräknat bf 6/6. Vi får väl se vem av oss som hinner först.
  19. Medlem sedan
    Jul 2006
    #10
    Tack. Ja, det ska bli mysigt med en bebis igen.
  20. 10
    Tack. Ja, det ska bli mysigt med en bebis igen.

Liknande trådar

  1. Ett Gott Slut o ett Gott Nytt År
    By loppatoppa in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 14:52
  2. Ett Gott Slut o Ett Gott Nytt År
    By loppatoppa in forum _0905 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-31, 19:38
  3. Gott Slut & Gott Nytt 2008
    By Jenny m Thea & Moa in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 17:39
  4. Gott slut och Gott nytt år!
    By deprimerad 2-barns mor in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 10:51
  5. Gott Slut & Gott Nytt!!
    By Anna m V & E in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 00:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar