Fundering..
Pappasnack
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    Fundering..

    Då jag mest har tjejkompisar skulle jag vilja ha er syn på det som hänt mig..
    Jag är en ensamstående 2 barnsmamma. Barnen är 5 och 7. Separerad sedan drygt ett år tillbaks. Var tillsammans med en man, barnens far, i 10 år. Vi var gifta i ca 1,5 år då han helt plötsligt ville skiljas. Han tog sina saker och drog..lämnade mig med ALLT. Jag stod som ett ?? och fick ta hand om barnen, huset, mäklare, husförsäljningen...Han hade träffat en annan som han nu har flyttat hem till - 15 mil från sina barn...Han träffar barnen varannan helg och varannat lov.
    Vad får ni för tankar när ni läser detta?
    Kan tilläggas att han varit världens bästa och närvarande pappa tidigare!
    Kram o god fortsättning från HannaNi
  2. 1
    Fundering.. Då jag mest har tjejkompisar skulle jag vilja ha er syn på det som hänt mig..
    Jag är en ensamstående 2 barnsmamma. Barnen är 5 och 7. Separerad sedan drygt ett år tillbaks. Var tillsammans med en man, barnens far, i 10 år. Vi var gifta i ca 1,5 år då han helt plötsligt ville skiljas. Han tog sina saker och drog..lämnade mig med ALLT. Jag stod som ett ?? och fick ta hand om barnen, huset, mäklare, husförsäljningen...Han hade träffat en annan som han nu har flyttat hem till - 15 mil från sina barn...Han träffar barnen varannan helg och varannat lov.
    Vad får ni för tankar när ni läser detta?
    Kan tilläggas att han varit världens bästa och närvarande pappa tidigare!
    Kram o god fortsättning från HannaNi
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    God fortsättning..

    till dig också

    Jag tror helt enkelt att han bara blev lack på allt, livet blev helt enkelt inte vad han hade förväntat sig eller så fanns det en dam som tyvärr lockade honom än mer. Kalla det ålderskris, omognad eller ja precis vad du vill....det spelar egentligen ingen roll, det är som det är. Mycket tråkigt dock att han överlät allt jobb till dig.

    Försök inte fundera så mycket på varför, du lär kanske aldrig komma fram till ett varför heller, om du förstås inte sätter dig ner med honom och frågar rakt ut "varför".

    Det är mina spontana tankar - man kan förstås fundera mer och gräva ner sig i massor med vinklingar och analyser men jag tror det mer stjälper än hjälper dig i din situation.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    God fortsättning.. till dig också

    Jag tror helt enkelt att han bara blev lack på allt, livet blev helt enkelt inte vad han hade förväntat sig eller så fanns det en dam som tyvärr lockade honom än mer. Kalla det ålderskris, omognad eller ja precis vad du vill....det spelar egentligen ingen roll, det är som det är. Mycket tråkigt dock att han överlät allt jobb till dig.

    Försök inte fundera så mycket på varför, du lär kanske aldrig komma fram till ett varför heller, om du förstås inte sätter dig ner med honom och frågar rakt ut "varför".

    Det är mina spontana tankar - man kan förstås fundera mer och gräva ner sig i massor med vinklingar och analyser men jag tror det mer stjälper än hjälper dig i din situation.
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Låter som han krisade och försökte självförverkliga sig genom en ny partner.
  6. 3
    Låter som han krisade och försökte självförverkliga sig genom en ny partner.

Liknande trådar

  1. en fundering
    By snutttan in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-02, 06:09
  2. En fundering så här...
    By MsBecks in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-05-08, 21:48
  3. fundering..
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-23, 19:38
  4. Fundering
    By peo2005 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-06-01, 09:32
  5. fundering
    By hmmm in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 13:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar