Nu vet storebror :-)
_0908 Augustibarn
  1. lite hemlig
    #1

    Nu vet storebror :-)

    Har aldrig sett en så glad kille! Oj vad han längtar, det kommer att bli en låååång vinter, vår och sommar innan han få bli storebror. Han är 7 år och kommer att hinna fylla 8. Han hade en så rolig kommentar så jag höll på att skratta ihjäl mig. Mamma har *** haft sin snopp i din snippa?!!! Jag kommer då alltid att sova med pyjamasbyxor när jag blir stor!! I hans värld är det väldigt hemskt med tjejbaciller :-)

    Vi har sagt att det är en hemlis, men den kan han inte hålla, först fick morfar veta, sedan mormor, hans moster och hans pappa med sambo. Så nu vet nog alla som han träffat om det :-)
  2. 1
    Nu vet storebror :-) Har aldrig sett en så glad kille! Oj vad han längtar, det kommer att bli en låååång vinter, vår och sommar innan han få bli storebror. Han är 7 år och kommer att hinna fylla 8. Han hade en så rolig kommentar så jag höll på att skratta ihjäl mig. Mamma har *** haft sin snopp i din snippa?!!! Jag kommer då alltid att sova med pyjamasbyxor när jag blir stor!! I hans värld är det väldigt hemskt med tjejbaciller :-)

    Vi har sagt att det är en hemlis, men den kan han inte hålla, först fick morfar veta, sedan mormor, hans moster och hans pappa med sambo. Så nu vet nog alla som han träffat om det :-)
  3. 71:an
    #2
    Bra på att behålla hemligheter eller!!! Men vad skönt att han blev glad iaf, en kompis till mig berättade att när dom skulle få 2:an så ville storebror hellre att dom skulle skaffa en hund

    Sen vet väl alla att baciller från motsatta könet dom är inte att leka med (man kan ju tom bli gravid av dom)
  4. 2
    Bra på att behålla hemligheter eller!!! Men vad skönt att han blev glad iaf, en kompis till mig berättade att när dom skulle få 2:an så ville storebror hellre att dom skulle skaffa en hund

    Sen vet väl alla att baciller från motsatta könet dom är inte att leka med (man kan ju tom bli gravid av dom)
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Åh vad roligt! Mina tjejer kommer också precis ha fyllt 8 år när bebisen kommer!
    Och det är SÅ svårt att hålla sig från att berätta, jag verkligen LÄNGTAR! Men vi ska hålla oss tills ultraljudet om lite mer än en vecka. Spännande!
    Och nej, dom är INTE världsbäst på att behålla hemligheter i den åldern (vilket iofs känns rätt så tryggt )
  6. 3
    Åh vad roligt! Mina tjejer kommer också precis ha fyllt 8 år när bebisen kommer!
    Och det är SÅ svårt att hålla sig från att berätta, jag verkligen LÄNGTAR! Men vi ska hålla oss tills ultraljudet om lite mer än en vecka. Spännande!
    Och nej, dom är INTE världsbäst på att behålla hemligheter i den åldern (vilket iofs känns rätt så tryggt )
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    hi hi, va roligt.
    Mina tjejer kommer vara 6 och 7 år när bebben kommer, känns jättekul att de är lite större. Försöker vänta tills v12 år över med o berätta
  8. 4
    hi hi, va roligt.
    Mina tjejer kommer vara 6 och 7 år när bebben kommer, känns jättekul att de är lite större. Försöker vänta tills v12 år över med o berätta

Liknande trådar

  1. Storebror
    By Minks in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:57
  2. Storebror kom hem
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 06:12
  3. storebror ser dig.
    By kattis,moa o gustav in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-08-26, 18:46
  4. Storebror
    By maryread in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 10:57
  5. Storebror
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 17:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar