Tack söta ni!
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Tack söta ni!

    God fortsättning på det nya året och hjärtligt tack för era härliga grattis! Själv vågar jag ännu inte andas ut och slappna av och bara njuta, utan är nojig för det mesta - just nu för att jag mår _för_ bra. Jo, jag vet att det är tokigt.... men efter de senaste årets händelser så är det stört omöjligt att låta bli! Var på NUPP/KUB v. 12+1 och då såg allting perfekt ut, men trots det är jag lite nervös inför kommande UL imorgon (v. 15+4). Har lovat mig själv att om allt ser bra ut imorgon verkligen börja tänka positivt och slappna av!

    Kram till er,
    Carina
    *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*
    Carina i Tyskland med Hugo mars -04 och pyre med BF 25 juni 2009!
  2. 1
    Tack söta ni! God fortsättning på det nya året och hjärtligt tack för era härliga grattis! Själv vågar jag ännu inte andas ut och slappna av och bara njuta, utan är nojig för det mesta - just nu för att jag mår _för_ bra. Jo, jag vet att det är tokigt.... men efter de senaste årets händelser så är det stört omöjligt att låta bli! Var på NUPP/KUB v. 12+1 och då såg allting perfekt ut, men trots det är jag lite nervös inför kommande UL imorgon (v. 15+4). Har lovat mig själv att om allt ser bra ut imorgon verkligen börja tänka positivt och slappna av!

    Kram till er,
    Carina
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Hur gick det? Håller tummarna för att allt såg bra ut på UL!
  4. 2
    Hur gick det? Håller tummarna för att allt såg bra ut på UL!
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3

    Förlåt

    Förlåt för min sena rapportering! Allt såg jättefint ut och vårt lilla pyre vinkade och var lika munter som senast vi såg!

    Igår hade jag premiär för mammabyxorna och nu ska jag bara slappna av och njuta!!!

    Kram och tack för tummhållning!
    *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*
    Carina i Tyskland med Hugo mars -04 och pyre med BF 25 juni 2009!
  6. 3
    Förlåt Förlåt för min sena rapportering! Allt såg jättefint ut och vårt lilla pyre vinkade och var lika munter som senast vi såg!

    Igår hade jag premiär för mammabyxorna och nu ska jag bara slappna av och njuta!!!

    Kram och tack för tummhållning!
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Hurra, hurra!

    Vad härligt att allt såg bra ut. Och shit vad länge du klarat dig utan mammabyxor
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  8. 4
    Hurra, hurra! Vad härligt att allt såg bra ut. Och shit vad länge du klarat dig utan mammabyxor
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Tack! Klarat och klarat, har mest haft kjol eller klänning. Hade ett par byxor som passade på slutet och bara om jag hade knappen uppknäppt ;-) Men jag ville inte ta till mammakläderna innan jag var helt säker på att jag skulle få använda dem. Före första missfallet hade jag just tagit fram och tvättat/strukit allt och fick sedan lägga in dem längst i skåpet igen och det var så jobbigt att jag valde att vänta länge den här gången.

    Men NU är de framme och används flitigt! UNDERBART ;-)

    Kram
  10. 5
    Tack! Klarat och klarat, har mest haft kjol eller klänning. Hade ett par byxor som passade på slutet och bara om jag hade knappen uppknäppt ;-) Men jag ville inte ta till mammakläderna innan jag var helt säker på att jag skulle få använda dem. Före första missfallet hade jag just tagit fram och tvättat/strukit allt och fick sedan lägga in dem längst i skåpet igen och det var så jobbigt att jag valde att vänta länge den här gången.

    Men NU är de framme och används flitigt! UNDERBART ;-)

    Kram

Liknande trådar

  1. Tack söta ni...
    By tuva06 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-27, 09:13
  2. Tack! Vad ni är söta, men....
    By mamma Marie in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 09:13
  3. tack söta ni!
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 21:07
  4. TACK söta Du som
    By Cina m N, C & N in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 20:46
  5. Tack ni är så söta
    By Mamma-Hela in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 20:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar