Privat barnvård
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Privat barnvård

    Funderar lite på om det finns privata "BVC" och om det isf kostar pengar ?
    Vet att det finns en liten privat barnmedicin-klinik nära där jag bor (Skärholmen, Sthlm) men är det samma sak som ett vanligt BVC ?
    Vill helst inte ta mitt barn till det vanliga BVC som ligger här, gillar inte personalen eller deras synsätt....
  2. 1
    Privat barnvård Funderar lite på om det finns privata "BVC" och om det isf kostar pengar ?
    Vet att det finns en liten privat barnmedicin-klinik nära där jag bor (Skärholmen, Sthlm) men är det samma sak som ett vanligt BVC ?
    Vill helst inte ta mitt barn till det vanliga BVC som ligger här, gillar inte personalen eller deras synsätt....
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Jag bor också i Sthlm och min BM sa att jag kan välja BVC, precis som man kan välja MVC.
  4. 2
    Jag bor också i Sthlm och min BM sa att jag kan välja BVC, precis som man kan välja MVC.
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Jo men kostar det om man väljer privat barnvård ?
  6. 3
    Jo men kostar det om man väljer privat barnvård ?
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4

    besök från feb-gruppen

    Det beror ju på om de är anslutna till försäkringskassan. Jag går tex på Mama Mia MVC i Sthlm och de har även BVC. Det funkar precis som om jag gått via landstinget. Det är bara att ringa och fråga på det ställe du är intresserad av.
  8. 4
    besök från feb-gruppen Det beror ju på om de är anslutna till försäkringskassan. Jag går tex på Mama Mia MVC i Sthlm och de har även BVC. Det funkar precis som om jag gått via landstinget. Det är bara att ringa och fråga på det ställe du är intresserad av.
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Ok tack för era svar !
  10. 5
    Ok tack för era svar !

Liknande trådar

  1. Privat ??
    By aek82 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-18, 07:22
  2. AL! *privat* :)
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 22:45
  3. Kan man gå hos gyn privat?
    By Blåklockan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 10:11
  4. Privat fvp?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 08:22
  5. För sent för privat UL?
    By Vimse bf 6/9 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 12:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar