Första jobbardagen...
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Första jobbardagen...

    Idag är det den 5 januari och det är den första jobbardagen efter alla ledigheter, för de som HAR jobb vill säga, för oss andra är det måndag, som alla andra måndagar....vad gör ni på måndagar? Själv har jag städning, boendestödet kommer 15.00.......det är lite sent men hon kunde inte annat.....

    Städa, göra rent, feja......a och jag har ju hundarna också, Junior är nyborstad och Vilda fick ha skinnpajen på fast hon protesterade å det bestämdaste.

    Det är kallt, -20 grader, det låter som om man går i potatismjöl......vi tog fram det tunga artellleriet, täckjackor med dunfyllning, de hade legat i kökssoffan tills nu.

    Mannen ska ombesikta bilen, och vi säljer husvagnen till husvärden.

    Det är dags att göra en ny daglapp, den jag skriver hur jag mår, till kontaktpersonen på öppen psyk.

    Mamz
  2. 1
    Första jobbardagen... Idag är det den 5 januari och det är den första jobbardagen efter alla ledigheter, för de som HAR jobb vill säga, för oss andra är det måndag, som alla andra måndagar....vad gör ni på måndagar? Själv har jag städning, boendestödet kommer 15.00.......det är lite sent men hon kunde inte annat.....

    Städa, göra rent, feja......a och jag har ju hundarna också, Junior är nyborstad och Vilda fick ha skinnpajen på fast hon protesterade å det bestämdaste.

    Det är kallt, -20 grader, det låter som om man går i potatismjöl......vi tog fram det tunga artellleriet, täckjackor med dunfyllning, de hade legat i kökssoffan tills nu.

    Mannen ska ombesikta bilen, och vi säljer husvagnen till husvärden.

    Det är dags att göra en ny daglapp, den jag skriver hur jag mår, till kontaktpersonen på öppen psyk.

    Mamz
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    jag är

    fortfarande ledig, börjar på onsdag, då har vi studiedag, så mina elever börjar på torsdag. Eftersom ajg är ledig fredagar blir det en lagom lång vecka
  4. 2
    jag är fortfarande ledig, börjar på onsdag, då har vi studiedag, så mina elever börjar på torsdag. Eftersom ajg är ledig fredagar blir det en lagom lång vecka
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Låter lyxigt, så du är lärare, häftigt, vilken årskull har du hand om?
    Mamz
  6. 3
    Låter lyxigt, så du är lärare, häftigt, vilken årskull har du hand om?
    Mamz
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Sitter på Jobbet och har precis käkat lax och grönsaksris.
    Dom bjuder på frukostbuffe annars, men eftersom det är halvdag idag så blev det kombinerdad frukost/lunch.
    Slutar 11.30 så det är lagom dag att börja efter jul ledigheten.
  8. 4
    Sitter på Jobbet och har precis käkat lax och grönsaksris.
    Dom bjuder på frukostbuffe annars, men eftersom det är halvdag idag så blev det kombinerdad frukost/lunch.
    Slutar 11.30 så det är lagom dag att börja efter jul ledigheten.
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5

    japp!

    mina små juveler går i trean just nu. Har haft dem sen de var små och söta och gick i ettan
  10. 5
    japp! mina små juveler går i trean just nu. Har haft dem sen de var små och söta och gick i ettan
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6

    tillägg

    att vara bipolär och lärare är en hit, för jag har ju oftast mer energi än alla andra lärare tillsammans, och det är ju inte direkt en nackdel
  12. 6
    tillägg att vara bipolär och lärare är en hit, för jag har ju oftast mer energi än alla andra lärare tillsammans, och det är ju inte direkt en nackdel
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7

    låter som

    en bra start på veckan Bli bjuden på mat, det blev jag en gång förra terminen coh då höll alla på att svimma
  14. 7
    låter som en bra start på veckan Bli bjuden på mat, det blev jag en gång förra terminen coh då höll alla på att svimma

Liknande trådar

  1. 1a jobbardagen på intåg :S
    By jennyhelmersson in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-27, 08:53
  2. 1a jobbardagen på intåg :S
    By jennyhelmersson in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-09-08, 10:33
  3. sista jobbardagen imorgon
    By bullen71 in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 08:46
  4. Sista jobbardagen..*långt igen*
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 08:11
  5. Första jobbardagen
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 08:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar